Mazurski Smak w najnowszej kampanii. Marka podkreśla naturalne pochodzenie

Mazurski Smak w najnowszej kampanii. Marka podkreśla naturalne pochodzenie

Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. 

Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak. Intensywne działania reklamowe w połączeniu z malarską formą ponownie zapewnią dobrą widoczność kampanii, która zachęca do spróbowania produktów, łączących tradycję z nowoczesnością.

Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa. 

Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol
Najnowsza kampania marki Mazurski Smak (mat. prasowe)

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia, aby w tym magicznym czasie konsumenci mogli cieszyć się produktami przywodzącymi na myśl uwielbiane smaki z kuchni babć.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska Brand Manager marki oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.


Fot. mat. prasowe

Reklama