Krzysztof Zalewski nowym ambasadorem marki Żywiec Zdrój. Startuje kampania

Krzysztof Zalewski nowym ambasadorem marki Żywiec Zdrój. Startuje kampania

Krzysztof Zalewski właśnie został ambasadorem marki Żywiec Zdrój. Popularny wokalista będzie zachęcał do odkrycia źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący.

Kampania z udziałem Krzysztofa Zalewskiego towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowej odsłony lekko gazowanej wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, a przedstawienie wody w kieliszkach ma dodatkowo podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków.

Nowego ambasadora już teraz można oglądać w spotach telewizyjnych, gdzie zachęca towarzyszącą mu kobietę do skosztowania nowej, delikatnie musującej wody Żywiec Zdrój. Jak zapowiada marka, w najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go także w mediach społecznościowych i prasie.

Kampania reklamowa Żywiec Zdrój

Krzysztof Zalewski pojawi się nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój – do którego ścieżką dźwiękową jest piosenka ,,Annuszka” –  ale również w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacyjnych.

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój z udziałem Krzysztofa Zalewskiego (mat. prasowe)

Kampania reklamowa, kierowana głównie do kobiet będzie realizowana w marcu, kwietniu i maju. Działania obejmą: spot 15’, VOD, digital – w tym media społecznościowe, prasę, sampling i działania w punkcie sprzedaży. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja GoldenSubmarine, spot wyprodukowała agencja Ones Production, za planowanie mediów odpowiada Mediacom, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący

Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący to nowa odsłona wody gazowanej. Wyróżniają go najdelikatniejsze bąbelki, które subtelnie musując dostarczają doznań sensorycznych i sprawiają, że picie wody może być prawdziwą przyjemnością.

Podpis

To także doskonały sposób by zadbać o właściwe nawodnienie – szczególnie wiosną i latem, kiedy temperatury rosną, a organizm potrzebuje więcej wody by właściwe funkcjonować. Produkt wyróżnia również samo opakowanie z subtelną grafiką w odcieniach turkusu, co dodatkowo podkreśla delikatność produktu.


Fot. mat. prasowe

Reklama