delio od Lite e-Commerce zaangażowało się 16. Półmaraton Warszawski

delio od Lite e-Commerce zaangażowało się 16. Półmaraton Warszawski

Sportowa rywalizacja, ale również dobra zabawa towarzyszyły biegaczom na trasie Warszawskiego Półmaratonu Pokoju. O dodatkowe atrakcje dla zawodników i kibiców zadbało delio, które zostało firmą wspierającą imprezę.

delio to nowy serwis zakupowy od Lite e-Commerce, będącego częścią Grupy Żabka. Start-up rozpoczął właśnie pilotaż nowej usługi w Warszawie. Teraz angażuje się także w lokalną inicjatywę w stolicy. Zawodnikom Warszawskiego Półmaratonu Pokoju w trakcie rywalizacji towarzyszyły kolorowe skutery delio, a każdy z uczestników biegu otrzymał od Lite e-Commerce vouchery na zakupy ze zniżkami o łącznej wartości 150 zł.

Ogromnie cieszymy się, że dołączyliśmy do grona Firm Wspierających zarówno tak ważne wydarzenie, jak i biegaczy, którzy z zaangażowaniem realizują swoją pasję. W delio chcemy ułatwiać naszym klientom codzienne zakupy oraz pokazywać, jak wygodnie mogą kupować zdrowe produkty i dzięki temu prowadzić zdrowy tryb życia.

Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce, firmy, która stoi za marką delio

Podczas maratonu delio prezentowało również swoją ofertę na specjalnym stoisku, gdzie najmłodszym kibicom zostało rozdanych ponad 2 tys. zdrowych ciasteczek i ponad 1,5 tysiąca soczków. Dzieci otrzymały również zestawy naklejek.

Lite e-Commerce razem z delio jest aktywne również podczas działań wspierających obywateli Ukrainy. Od momentu rosyjskiej agresji na Ukrainę serwis wycofał wszystkie rosyjskie oraz białoruskie produkty ze swojej oferty, a także przekazał wsparcie pieniężne Fundacji „EuroHelp”, która obecnie wspiera kobiety oraz dzieci z Ukrainy.


Fot. mat. prasowe

Reklama