Donuty Ekipy – kolejna nowość sygnowana fejmem youtuberów

Donuty Ekipy – kolejna nowość sygnowana fejmem youtuberów
Donuty Ekipa Donuty Ekipy – kolejna nowość sygnowana fejmem youtuberów

Ekipa Friza i marka Dooti Donuts łączą siły i wprowadzają na rynek nowego Donuta. Grupa najpopularniejszych polskich youtuberów zdecydowała się na kolejny produkt sygnowany własnym logo – po zeszytach, napojach i lodach, które zdobyły ogromną popularność, tym razem do sklepów trafiły Donuty Ekipy.

W poniedziałek 28 marca produkt zadebiutował w sieci sklepów Biedronka.

Jak wygląda Donut?

Niepowtarzalny charakter nowego Donuta wyraża wyjątkowa dekoracja w postaci niebieskiej polewy, obsypanej kolorową posypką z delikatną fioletową kreską. Środek Donuta wypełnia pyszne, mocno owocowe nadzienie. Nowy Donut to efekt trwającej współpracy Dooti Donuts (marki należącej do firmy Stokson) oraz grupy najpopularniejszych polskich Youtuberów.

Dooti Donuts

Dooti Donuts to marka ludzi młodych, kreatywnych i ciekawych świata, którzy nie podporządkowują się schematom i kreują własną rzeczywistość. Bliska współpraca z Ekipą pozwala nam w naturalny sposób przekazywać te wartości, a także realizować wyjątkowe projekty, które śledzi ogromna grupa fanów – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.

Współpraca z Ekipą

Członkowie Ekipy byli obecni przy każdym etapie powstawania Donutów – na początku wszyscy przetestowali wiele wariantów smakowych, z których powstał jeden wspólny, zgodny z ich preferencjami. Czuwali też nad warstwą wizualną – począwszy od kolorystyki Donuta i doboru dodatków, aż po wygląd opakowania i samej papilotki. Nowy Donut jest więc w 100% autorskim produktem youtuberów.

Promocja Donutów

Nowe Donuty będą szeroko promowane przede wszystkim w sieci, a zatem w naturalnym środowisku fanów Ekipy. Oczywiście zobaczymy je też w mediach społecznościowych i na kanałach Ekipowiczów, którzy zawsze są wiernymi ambasadorami swoich produktów – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący akcję promocyjną z ramienia agencji GetHero.

To nie pierwszy raz, kiedy Dooti Donuts współpracuje z grupą najpopularniejszych polskich influencerów. Wcześniej produkty marki pojawiły się m.in. w teledysku do utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel. Marka Dooti Donuts była również sponsorem zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie, a obecnie jest głównym partnerem projektu Genzie, którego twórcą jest Karol „Friz” Wiśniewski.

 

Reklama