Marka Łomża, jako pierwsza, wprowadza do swojej oferty Radlery z 20% zawartością soku.
To przełomowa innowacja na polskim rynku piwa. Radlery Łomża 20% soku to harmonijne połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20% zawartością soku z owoców. Produkty te nie zawierają słodzików, czy syropu glukozowo-fruktozowego. Cechuje je niski zawartość cukru. Dzięki temu Radlery są bardziej orzeźwiające i mają wyraźny owocowy smak.
W ofercie Łomży znalazły się 4 warianty smakowe Radlerów:
- Arbuz truskawka
- Jabłko wiśnia
- Mango
- Grejpfrut
Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml. Przełomowa nowość w ofercie Łomży otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Nowe Radlery widoczne będą w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.
Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży.