Łomża wprowadza zupełną innowację – Radlery z 20% zawartością soku

Łomża wprowadza zupełną innowację – Radlery z 20% zawartością soku
Łomża Radler piwo Łomża wprowadza zupełną innowację – Radlery z 20% zawartością soku

Łomża wprowadzo do swojej oferty przełomową innowację na polskim rynku piwa – Radlery z 20% zawartością soku. To połączenie piwa bezalkoholowego, owocowej lemoniady oraz soku z owoców.

Marka Łomża, jako pierwsza, wprowadza do swojej oferty Radlery z 20% zawartością soku.  Produkty te nie zawierają słodzików, czy syropu glukozowo-fruktozowego. Cechuje je niska zawartość cukru. Dzięki temu Radlery są bardziej orzeźwiające i mają wyraźny owocowy smak.

W ofercie pojawiły się aż 4 warianty smakowe nowych Radlerów: Arbuz truskawka, Jabłko wiśnia, Mango oraz Grejpfrut.

Nowe Radlery z 20% zawartością soku od Łomży (mat. prasowe)

Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml. Przełomowa nowość w ofercie Łomży otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Nowe Radlery widoczne będą w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.

Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży. 

 

 

 

 


Reklama