Stokrotka wprowadza kolejną usługę kurierską do swoich sklepów

Stokrotka wprowadza kolejną usługę kurierską do swoich sklepów

Stokrotka rozwija współpracę z GLS i Pointpack. Od teraz we wszystkich sklepach Stokrotka Express klienci mogą nadawać oraz odbierać przesyłki od operatora GLS.

Nowa usługa nadawczo-odbiorcza jest dostępna w sklepach Stokrotka Express. Wdrożenie kolejnego kuriera do sieci koordynuje Pointpack S.A., partner technologiczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi oraz kurierskimi.

Rozwijając usługi kurierskie w sklepach Stokrotka, odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którym zależy na możliwości zrobienia zakupów i skorzystania z popularnych usług w jednym miejscu. (...)  Zadowolenie klientów z dostępności takiej usługi w sklepach Stokrotka sprawiło, że zdecydowaliśmy się na jej rozszerzenie i dołączenie nowego operatora, firmy GLS. Nadawać i odbierać paczki korzystając z usługi kurierskiej GLS można już we wszystkich sklepach Stokrotka Express.

Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki

Kolejna sieć handlowa współpracuje z GLS i Pointpack 

Paulina Żmijowska, kierownik ds. marketingu & PR w Pointpack przyznaje, że obecnie obserwowana jest znaczna intensyfikacja rynku w zakresie punktów nadawczo-odbiorczych. Jak dodaje, podstawą do rozwijania kolejnych partnerstw z sieciami handlowymi jest satysfakcja klientów, którzy korzystają z tych usług – a ona ciągle rośnie.

Z kolei Szymon Lauer, dyrektor ds. rozwoju produktów w GLS Poland zauważa, że na istotną rolę odgrywa w tym kontekście rozwój e-commerce. "Indywidualni klienci coraz częściej chcą mieć możliwość wyboru czasu i miejsca odbioru przesyłki oraz nadania paczki szybko i sprawnie" – dodaje.

Dlatego systematycznie rozwijamy sieć tego rodzaju punktów. Zależy nam na tym, by mobilni klienci mieli je po drodze i mogli z nich korzystać np. przy okazji zakupów. Dogodny dojazd do punktów oraz oferta handlu czy usług znajdujących się w danej lokalizacji mają tu duże znaczenie.

Szymon Lauer, dyrektor ds. rozwoju produktów, GLS Poland

Fot.: mat. prasowe

 

 

Reklama