Lisek.app, w rok po reaktywacji działalności zebrał już ponad pół miliona pobrań aplikacji. Polski start-up działa w koncepcie quick-commerce, dostarczając zakupy do domów klientów już w 10 minut.
Aplikacja Lisek.app przekroczyła właśnie liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. Lisek działa już w 9 miastach Polski i dociera do ponad 3,5 miliona Polaków. Jak informuje firma, sklep dostarcza cztery razy więcej zamówień od konkurencji.
Lisek.app pionierem na polskim rynku quick commerce?
Lisek.app to polski start-up, który debiutował w 2018 roku w Warszawie i działał nieprzerwanie do lutego 2020 roku, kiedy zakończył się etap pilotażu usługi. Lisek ponownie rozpoczął działalność w marcu 2021 r., kiedy na polskim rynku ekspresowych dostaw zaczęło pojawiać się także sporo nowych graczy.
Od tego czasu Lisek otworzył kilkadziesiąt magazynów, z których dowozi zakupy w 10 minut. Aplikacja Liska cieszy się wysoką oceną użytkowników. W sklepie Google Play oceniło ją ponad 4 900 osób wystawiając średnią ocenę 4,6/5. Liska w iOS na wysoką średnią 4,8/5 oceniło natomiast ponad 1900 osób.
Co dalej? Lisek z ambitnymi planami
Jak informuje firma, celem Liska na 2022 rok jest docieranie do 10 milionów Polaków, również w mniejszych miastach oraz wprowadzenie kategorii szybkich zakupów do masowej świadomości. Już teraz Lisek dostarcza cztery razy więcej zamówień od konkurencji.
Z usługi już teraz mogą korzystać mieszkańcy Warszawy oraz okolicznych miast m.in. Piaseczna, Marek, Ząbek czy Pruszkowa; a także Krakowa, Wrocławia, Poznania, Katowic, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Katowic i Dąbrowy Górniczej.
W asortymencie sklepu spożywczego online użytkownicy znajdą nie tylko świeże produkty, jak warzywa, owoce czy mięso, ale także artykułu bio i gluten free, a nawet testy funkcjonalne, w tym te wykrywające obecność koronawirusa.
Fot.: mat. prasowe