SwipBox w 2021 r. trzykrotnie zwiększył liczbę automatów paczkowych

SwipBox w 2021 r. trzykrotnie zwiększył liczbę automatów paczkowych

Duński operator i producent automatów paczkowych SwipBox podsumował poprzedni rok – jak się okazuje bardzo udany. W 2021 roku firma zainstalowała 10 tysięcy nowych urządzeń na kluczowych rynkach na całym świecie. W porównaniu z 2020 r., trzykrotnie zwiększyła liczbę automatów, a także podwoiła liczbę klientów.

Wzrost wyników SwipBox opiera się na współpracy z nowymi podmiotami, a także rozwijaniu już zaimplementowanych narzędzi. Jak informuje SwipBox, wielu z dotychczasowych partnerów uznało automaty za odpowiednie uzupełnienie innych opcji dostarczania paczek w celu zaspokojenia potrzeb wynikających z boomu na zakupy online.

Zewnętrzne automaty motorem napędowym wzrostów

Do wzrostów w szczególności przyczyniły się zewnętrzne automaty SwipBox Infinity, które są obecne również w Polsce. Wolnostojące urządzenia są zasilane przez wbudowany akumulator, a ich żywotność sięga nawet do dziesięciu lat.

Ponadto zewnętrzne automaty są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej na smartfony, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu oraz można je instalować w dowolnym miejscu w ciągu zaledwie kilku minut, ponieważ nie potrzebują dodatkowego okablowania do zasilaczy.

Jak komentuje Jens Rom, CEO SwipBox, najważniejszym czynnikiem jest w tym przypadku elastyczność i prostota produktów, która łączy się z niskimi kosztami utrzymania urządzenia.

Są to główne cechy, które zapewniły naszym automatom dobrą reputację, wzbudzając jednocześnie zainteresowanie nowych klientów. Dzięki rozwiązaniu Infinity, dostawcy paczek mogą szybko budować gęste sieci, dostosowane do zmieniających się potrzeb. Kurierzy dostarczają i otrzymują przesyłki za pomocą intuicyjnej, dedykowanej aplikacji, a konsumenci odbierają zamówienia w dogodnym dla siebie miejscu i czasie za pomocą telefonu lub nawet zegarka Apple Watch. Liczby wyraźnie wskazują, że nasza strategia działa.

Jens Rom, CEO SwipBox

Założenia biznesowe na ten rok zakładają poprawę dotychczasowych wyników, a także obecność na nowych rynkach. Obecnie, oddziały SwipBox znajdują się w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 40 krajach.


Fot.: mat. prasowe

Reklama