Po modernizacji te sklepy notują 15% wzrost sprzedaży. Co się zmieniło?

Po modernizacji te sklepy notują 15% wzrost sprzedaży. Co się zmieniło?

Delikatesy Centrum przechodzą zupełny remodeling. Zmieniają się wnętrza sklepów, które zyskują nowy wygląd. Jednocześnie trwa intensywny proces rebrandingu sieci. Jak informuje firma, sklepy zmodernizowane sklepy osiągają średnio 15% dynamikę sprzedaży r/r. Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 sklepów.

Zmodernizowane sklepy z 15% wzrostami

Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r.

 Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15% dynamikę sprzedaży rok do roku.

Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60%. Jak pisze w komunikacie firma, doświadczenie z innych placówek wskazuje, że wyższa sprzedaż utrzyma się w kolejnych miesiącach.

Jak wyglądają sklepy po remodelingu?

Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i lepiej podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu – ich świeżość to wyróżnik sieci.

Delikatesy Centrum po remodelingu (mat. prasowe)

Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie, a w niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.

 Naszym celem jest tworzenie wygodnych sklepów, w pełni odpowiadających na potrzeby codziennych zakupów. Zależy nam na tym, aby konsumenci w każdym miejscu w Polsce mieli dostęp do szerokiego wyboru warzyw i owoców, wysokiej jakości lokalnego mięsa i wędlin oraz pieczywa z okolicznych piekarni. To właśnie produkty świeże, lokalne tworzą charakter Delikatesów Centrum.

Michał Groniewski, dyrektor ds. marki własnej i rozwoju sklepów w sieci Delikatesy Centrum

W tle także rebranding sieci

Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.

Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.


Fot. mat. prasowe

Reklama