Delikatesy Centrum przechodzą zupełny remodeling. Zmieniają się wnętrza sklepów, które zyskują nowy wygląd. Jednocześnie trwa intensywny proces rebrandingu sieci. Jak informuje firma, sklepy zmodernizowane sklepy osiągają średnio 15% dynamikę sprzedaży r/r. Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 sklepów.
Zmodernizowane sklepy z 15% wzrostami
Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r.
Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15% dynamikę sprzedaży rok do roku.
Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60%. Jak pisze w komunikacie firma, doświadczenie z innych placówek wskazuje, że wyższa sprzedaż utrzyma się w kolejnych miesiącach.
Jak wyglądają sklepy po remodelingu?
Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i lepiej podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu – ich świeżość to wyróżnik sieci.
Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie, a w niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.
W tle także rebranding sieci
Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.
Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.
Fot. mat. prasowe