Nowy koncept sklepów Inmedio pod nazwą TOP&POP jest właśnie wprowadzany na rynek. Właściciel marki Inmedio, czyli Lagardère Travel Retail nadmienia, że nowy format wyróżnia topowy asortyment z segmentu prasy, książek, drobnych multimediów i gier oraz zintegrowane rozwiązania phygital.
- Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja strefowa i świetna ekspozycja oferty ułatwiają nawigację i pozwalają maksymalnie zoptymalizować proces zakupowy.
- Wyróżnikiem nowego podejścia jest m.in. strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie uzupełnić zapas wody.
- To nie pierwszy innowacyjny koncept handlowy stworzony przez Grupę Lagardère. Firma, która jest światowym liderem w segmencie travel retail, tylko w Polsce ma ok. 1000 placówek pod 40 różnymi brandami. 5 z nich (w tym 2 odświeżone i z nową identyfikacją wizualną) powstało w ciągu ostatniego pół roku.
Inmedio TOP&POP to najnowsza propozycja od Grupy Lagardère Travel Retail – lidera w segmencie salonów prasowych premium. Odświeżony został m.in. logotyp, a marka zyskała nowy claim: „Top rozrywka & Pop kultura”, który nawiązuje do bogatej oferty kulturalnej i rozrywkowej dostępnej w nowym formacie. Nowe Inmedio to zupełnie nowe podejście w zakresie doboru oferty i doświadczenia zakupowego. Format TOP&POP został zaprojektowany w taki sposób, żeby odpowiedzieć na wszystkie najważniejsze trendy konsumenckie ostatnich lat.
Specjalne strefy
W przestrzeni nowego salonu funkcjonuje – nie licząc tej kasowej – pięć wyraźnych stref: CZYTAM (książki), SŁUCHAM/OGLĄDAM (karty pre-paid, drobna elektronika), GRAM (gry i zabawki), WIEM (prasa) oraz strefa POP-UP z ofertą kultowych marek (m.in. Hagi Cosmetics czy Ministerstwo Dobrego Mydła). Marki, do których klienci mogli mieć dotychczas utrudniony dostęp i które są sprzedawane wyłącznie online, mogą tu zaistnieć w przestrzeni stacjonarnej i dać się poznać klientom.
Asortyment Inmedio TOP&POP
Co istotne, asortyment dostępny w każdej strefie obejmuje wyłącznie topowe i najlepiej sprzedające się produkty w swojej kategorii. O tym, co warto kupić i dlaczego, informują ekrany LCD prezentujące nowości w ofercie. Sprzedawca-Doradca pomaga klientom w dokonaniu trafnego wyboru, wskazując trendy w różnych kategoriach: w tym wśród nowatorskich artykułów tytoniowych typu heat-not-burn.
Stacja Rehydracja
Ważnym wyróżnikiem salonu jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie nalać świeżej wody do swojej lub kupionej w Inmedio butelki. To niezwykle wygodne rozwiązanie, które odpowiada nie tylko na oczekiwania coraz bardziej świadomych ekologicznie klientów, ale też na potrzeby planety. Promuje też regularne nawadnianie organizmu. Znajduje się blisko wejścia do sklepu, w części, która jest też wyposażona w kasę samoobsługową i produkty pierwszej potrzeby, takie jak przekąski i napoje – umożliwiając szybkie i wygodne zakupy.
Nowe otwarcia już wkrótce
Pierwsza placówka Inmedio TOP&POP została otwarta w grudniu w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. Do końca 3. kwartału Grupa Lagardère Travel Retail planuje otworzyć kolejne 20 lokali w nowym formacie.
foto: Inmedio (informacja prasowa)