Pakiety pomocowe w InPost Fresh. Użytkownicy kupili już ponad 330 sztuk

Pakiety pomocowe w InPost Fresh. Użytkownicy kupili już ponad 330 sztuk

Tylko w ciągu ostatnich 3 dni poprzez aplikację InPost Fresh złożono zamówienia na pakiety pomocowe za ponad 50 tys. zł – informuje w mediach społecznościowych InPost.

W ramach aplikacji InPost Fresh klienci mogą składać zamówienia na pakiety pomocowe, które trafią do potrzebujących Ukraińców. W zaledwie 3 dni użytkownicy złożyli ponad 330 zamówień na łączną sumę przekraczającą 50 tys. zł.

Pakiety pomocowe w InPost Fresh

InPost Fresh to tworzona wspólnie z Makro usługa, która zadebiutowała w lipcu ub.r. Teraz InPost zdecydował się wykorzystać aplikację do wspierania Ukrainy. Firma połączyła siły z siecią aptek Melissa.

Klienci korzystający z aplikacji InPost Fresh mogą złożyć za jej pośrednictwem zamówienie na zestaw pomocowy przygotowany przez Melissę. Taka paczka zostanie całkowicie za darmo dostarczona przez InPost do potrzebujących Ukraińców.

Aby do dołączyć do akcji wystaczy pobrać lub otworzyć aplikację InPost Fresh i za jej pomocą zakupić wybraną liczbę pakietów pomocowych. Obecnie można wybierać spośród 4 zestawów o wartości: 50 zł, 100 zł, 150 zł oraz 200 zł. Im droższy pakiet, tym więcej pomocowych produktów dla potrzebujących w środku.

Pakiety pomocowe w aplikacji InPost Fresh (fot. aplikacja InPost Fresh)

InPost podsumowuje dotychczasowe zamówienia na zestawy pomocowe. Przekładają się one m.in. na:

  • 48 300 sztuk środków opatrunkowych,
  • 31 680 sztuk chusteczek nawilżających,
  • 14 220 sztuk pieluch,
  • 252 kg mleka w proszku,
  • 300 litrów mleka w płynie,
  • 1046 sztuk płynów dezynfekujących,
  • 30 kg mydła.

Foto: @inpost/Linkedin

Reklama