Sidolux z nową strategią komunikacji. Marka przeszła rebranding

Sidolux z nową strategią komunikacji. Marka przeszła rebranding
sidolux rebranding nowe logo Sidolux z nową strategią komunikacji. Marka przeszła rebranding

SIDOLUX® przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości.

Polska marka obecna na rynku od blisko 30 lat unowocześnia swój wizerunek. Odświeżona identyfikacja wizualna jest nowoczesna, czytelna i podkreśla wieloletnią tradycję marki. SIDOLUX® jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.

Nowa strategia komunikacji marki SIDOLUX®

Nowe logo SIDOLUX® zyskało niebieskie tło oraz złoty akcent, podkreślający tradycję i pozycję marki. Sam napis jest bardziej zwięzły, ma nowocześniejszą czcionkę, a ostatnia litera z nazwy – „X” przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi charakterystyczny, eliptyczny kształt.

Na odświeżonych, czytelnych etykietach produktów umieszczono dodatkowe informacje dla konsumentów – korzyści z używania danego preparatu oraz zapach. Marka SIDOLUX® znana jest bowiem bogatej gamy nut zapachowych swoich produktów, które czynią sprzątanie przyjemnym.

Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki SIDOLUX® , z drugiej eksponuje nowoczesny design. Działania realizujemy pod hasłem: „Dobrze się sprząta razem”.

Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®

Kompleksowy rebranding SIDOLUX® powierzono agencji SiebertHead. Jak wyjaśnia Sławek Kluziak, Global Branding Director w SiebertHead, przeprowadzony rebranding pozwala uzyskać spójność asortymentu, ułatwia nawigację między wariantami produktów i eksponuje ich najistotniejsze cechy. W efekcie będzie skracał decyzję o zakupie i przyczyniał się do wzrostu sprzedaży.

Jesteśmy przekonani, że w szczycie sezonu sprzedażowego, który przypada w okolicy Świąt Wielkanocnych, marka będzie dobrze widoczna.  Pozytywny odbiór przez konsumentów zwiększy rotację z półki i umocni pozycję w kluczowych dla kategorii kanałach. Odświeżone etykiety przyciągają wzrok na sklepowej półce i zachęcają do zakupu. Potwierdzają to liczne, przeprowadzone przez nas badania.

Michał Kowalski, dyrektor sprzedaży marki SIDOLUX®

W ramach kampanii „Dobrze się sprząta razem” przewidziane są aktywacje influencerskie, kampania mediowa oraz media relations. Za działania z zakresu public relations odpowiada agencja PR Hub.


Foto: mat. prasowe

Reklama