Mirinda Free i 7UP Free debiutują w Polsce. Napoje są pozbawione cukru

Mirinda Free i 7UP Free debiutują w Polsce. Napoje są pozbawione cukru
Mirinda Free i 7UP Free debiutują w Polsce. Napoje są pozbawione cukru Mirinda Free i 7UP Free debiutują w Polsce. Napoje są pozbawione cukru

PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free. Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono nowy wariant Mirindy.

„100% smaku, 0% cukru” – pod takim hasłem PepsiCo wprowadza na polski rynek nowe warianty popularnych napojów. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności, a tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru

Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo

W sprzedaży już od lat dostępny jest bezcukrowy wariant Pepsi MAX. Jak zauważa Magdalena Grędzicka, firma dostrzegła także potencjał innych ulubionych napojów gazowanych Polaków z portfolio PepsiCo, które do tej pory dostępne były jedynie w klasycznym, słodzonym cukrem wariancie. 

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży i stopniowo będą pojawiać na sklepowych półkach w całej Polsce w butelkach o trzech pojemnościach: 0,5 l, 0,85 l, 1 l i 1,5 l.

Kampania promocyjna Mirinda Free oraz 7UP Free

Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”, która obejmie działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.


Foto: mat. prasowe

Reklama