Polacy polubili możliwość zamawiania jedzenia z dostawą do domu lub biura. W 2021 roku taką formę korzystania z oferty ulubionych barów i restauracji wybierało już dwóch na pięciu polskich konsumentów. W ostatnich dwóch latach wprowadzenie możliwość zamawiania jedzenia na wynos lub z dostawą stało się dla wielu biznesów gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią.
Niestety, obsługa serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą wiąże się dla pracowników biznesów gastronomicznych z koniecznością posługiwania się dodatkowym urządzeniem i interfejsem oraz z ręcznym przypisywaniem zamówień do systemu POS. Twórcy innowacyjnego systemu POS online Dotykačka rozwiązują ten problem poprzez bezpośrednią integrację z serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą. Tak jest właśnie w przypadku integracji z popularną w Polsce usługą Bolt Food.
Dotykačka i Bolt Food odpowiadają na problemy gastronomii
Dzięki integracji, nie ma potrzeby używania oddzielnego tabletu do obsługi zamówień – usprawnia to pracę w lokalu oraz eliminuje potencjalne błędy. Użytkownik, bezpośrednio z poziomu Dotykački, może modyfikować swoją ofertę dostępną w aplikacji Bolt Food, a wszystkie zamówienia przychodzące są automatycznie przetwarzane w systemie. Integracja zautomatyzowała między innymi przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.
Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka Nieograniczona. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food.
Źródło/Foto: Bolt Food