Dotykačka i Bolt Food wprowadzają ułatwienie dla firm gastronomicznych

Dotykačka i Bolt Food wprowadzają ułatwienie dla firm gastronomicznych

Polacy polubili możliwość zamawiania jedzenia z dostawą do domu lub biura. W 2021 roku taką formę korzystania z oferty ulubionych barów i restauracji wybierało już dwóch na pięciu polskich konsumentów. W ostatnich dwóch latach wprowadzenie możliwość zamawiania jedzenia na wynos lub z dostawą stało się dla wielu biznesów gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią.

Niestety, obsługa serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą wiąże się dla pracowników biznesów gastronomicznych z koniecznością posługiwania się dodatkowym urządzeniem i interfejsem oraz z ręcznym przypisywaniem zamówień do systemu POS. Twórcy innowacyjnego systemu POS online Dotykačka rozwiązują ten problem poprzez bezpośrednią integrację z serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą. Tak jest właśnie w przypadku integracji z popularną w Polsce usługą Bolt Food.

Rozwijamy system Dotykačka, uzupełniając jego funkcjonalności o rozwiązania i integracje, które wnoszą realną wartość dla przedsiębiorców i wspierają ich nie tylko w codziennej działalności, ale także pozwalają im się dynamicznie rozwijać

Marcin Marciniuk, Product & Support Manager Dotykačka

Dotykačka i Bolt Food odpowiadają na problemy gastronomii

Dzięki integracji, nie ma potrzeby używania oddzielnego tabletu do obsługi zamówień – usprawnia to pracę w lokalu oraz eliminuje potencjalne błędy. Użytkownik, bezpośrednio z poziomu Dotykački, może modyfikować swoją ofertę dostępną w aplikacji Bolt Food, a wszystkie zamówienia przychodzące są automatycznie przetwarzane w systemie. Integracja zautomatyzowała między innymi przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.

Integracje z zewnętrznymi serwisami i platformami, powszechnie używanymi przez konsumentów, są zawsze mile widziane. Jestem pewien, że oddana właśnie do dyspozycji użytkowników naszego systemu integracji z Bolt Food, w postaci jednolitego interfejsu bezpośrednio połączonego z systemem POS online Dotykačka, zostanie entuzjastycznie powitana przez właścicieli i managerów biznesów gastronomicznych.

Marcin Marciniuk

Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka Nieograniczona. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food.

W Bolt Food stawiamy biznes naszych partnerów na pierwszym miejscu. Z myślą o nich szukamy rozwiązań, które ułatwią prowadzenie restauracji lub pozwolą obniżyć koszty. To nasz priorytet. Integracja z systemem Dotykačka wpisuje się w te założenia – pomoże restauracjom zarządzać dużym wolumenem zamówień, wesprze je w zakresie zarządzania menu i udostępni niezbędne analizy.

Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce

Źródło/Foto: Bolt Food

Reklama