Delikatesy premium Deli2 wystartują z kampanią crowdinvestingową

Delikatesy premium Deli2 wystartują z kampanią crowdinvestingową

Deli2 jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój i utrzymanie pozycji lidera na rynku delikatesów luksusowych.

Marka Deli2 działająca w obszarze e-grocery do końca marca planuje rozpoczęcie kampanii crowdinvestingowej. Docelowo spółka ma także w planach debiut na NewConnect.

Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024.

Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2

Sklep online Deli2 powstał pod koniec 2020 roku w odpowiedzi na pandemię i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie platforma zyskała już prawie 1 mln odsłon, co przełożyło się na 300 tys. unikalnych użytkowników. Deli2 jest obecne w całej Polsce, a kompletne zamówienie trafiają do klientów w ciągu 24 godzin.

Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. (...) Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu.

Bartosz Kazimierczuk

Jak zapowiada prezes zarządu Deli2, firma w tym roku planuje dalszą ekspansję geograficzną stacjonarnych sklepów oraz rozwój funkcjonalnej platformy zkaupowej. "Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów" – dodaje.

Emisję akcji Deli2 wspierać będzie platforma crowdinvestingowa Beesfund. 

Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych.

Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A.

Foto: Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 (mat. prasowe)