Deli2 jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój i utrzymanie pozycji lidera na rynku delikatesów luksusowych.
Marka Deli2 działająca w obszarze e-grocery do końca marca planuje rozpoczęcie kampanii crowdinvestingowej. Docelowo spółka ma także w planach debiut na NewConnect.
Sklep online Deli2 powstał pod koniec 2020 roku w odpowiedzi na pandemię i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie platforma zyskała już prawie 1 mln odsłon, co przełożyło się na 300 tys. unikalnych użytkowników. Deli2 jest obecne w całej Polsce, a kompletne zamówienie trafiają do klientów w ciągu 24 godzin.
Jak zapowiada prezes zarządu Deli2, firma w tym roku planuje dalszą ekspansję geograficzną stacjonarnych sklepów oraz rozwój funkcjonalnej platformy zkaupowej. "Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów" – dodaje.
Emisję akcji Deli2 wspierać będzie platforma crowdinvestingowa Beesfund.
Foto: Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 (mat. prasowe)