Warka Planet of Gamers Cup – znamy pierwsze szczegóły

Warka Planet of Gamers Cup – znamy pierwsze szczegóły

Sześciu popularnych influencerów, trzy dni świetnej zabawy, wielkich emocji i ekscytujących rozgrywek i tylko jeden zwycięzca. Przed nami druga odsłona zaciętej rywalizacji w ramach Warka Planet of Gamers Cup.

Już w kwietniu w szranki staną: Pago, Lachu, Brunecia, Leh, Tyris i Xayoo, którzy zmierzą się ze sobą w czterech widowiskowych grach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 1-3 kwietnia.

Influencerzy będą walczyć ze sobą

Szczegóły tegorocznego turnieju Warka Planet of Gamers Cup po raz kolejny owiane są tajemnicą. Wiemy już jednak, że tym razem w finale zmierzy się ze sobą sześciu popularnych twórców. Od 1 do 3 kwietnia przeniosą się do świata rodem z Planety Warka, gdzie przez trzy dni czekać będą na nich nie tylko wielkie gamingowe emocje, ale także masa atrakcji, niespodzianek i integracji. –

Zeszłoroczny turniej przeszedł moje oczekiwania. Ważna była nie tylko rywalizacja, ale także czas spędzony wspólnie. Nie zabrakło rozrywki, rozmów oraz nowych znajomości. Już nie mogę się doczekać, aż po raz kolejny trafimy do świata Warki, aby zmierzyć się ze sobą w kilku grach – sam jestem niezwykle ciekaw ich tytułów.

Pago

Tym razem w czterech grach zmierzą się ze sobą: ubiegłoroczny zwycięzca – wspomniany wcześniej Pago, fan piłki nożnej, gracz i zapalony streamer – Lachu, najdłuższa stażem polska streamerka na Twitchu – Brunecia, zdobywca drugiego miejsca w H1Z1 Invitational – Leh, ekspertka od gier FPS na polskiej scenie Twitch.tv – Tyris oraz największy twórca na platformie Twitch – Xayoo.

W co zagrają tym razem i jakie z ich kompetencji zostaną przetestowane – tego dowiemy się już niebawem. Wszystkich twórców można zobaczyć w trailerze promującym wydarzenie. Jego konwencja nawiązuje bezpośrednio do różnych światów i postaci znanych z wirtualnej rzeczywistości gier wideo. Trailer zadebiutował podczas największej imprezy e-sportowej w Polsce, na której nie zabrakło fanów gier, czyli IEM Katowice.

 Influencerzy pozwalają budować nam zasięg w grupie docelowej oraz perswazyjność komunikacji – wywoływać emocje, zaangażowanie, ale też konkretne reakcje. Chcemy, żeby gamingowe gwiazdy promowały markę Warka i w naturalny sposób, poprzez endorsement, pozycjonowały piwo jeszcze mocniej jako towarzysza growych emocji. Dobór twórców był nieprzypadkowy. Szukaliśmy znanych, angażujących i ciekawych osób do promocji turnieju. W ich selekcji pomogły nam badania ilościowe, analiza treści na ich kanałach, dane demograficzne i behawioralne ich odbiorców, a także doświadczenia ze współpracy z nimi z przeszłości.

Piotr Bombol, Chief Strategy Officer w Gameset

Warka to pierwsza polska marka piwa, która na stałe weszła do świata gamingu. Po bardzo dobrze przyjętym starcie platformy Planet of Gamers w 2021 roku oraz turnieju, zorganizowała dużą promocję konsumencką z gamingowymi nagrodami i pierwszymi w Polsce opakowaniami gamingowymi piwa.

 Nasze ubiegłoroczne aktywności spotkały się z dużym zainteresowaniem graczy, dlatego nie możemy zawieść ich oczekiwań. Chcemy, aby tegoroczny turniej był jeszcze bardziej ekscytujący i już nie możemy się doczekać ujawnienia kolejnych szczegółów. Przedsmak tych emocji można było poczuć na naszej strefie podczas IEM Katowice.

Marcin Drożyński – Senior Brand Manager Warki

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka.  Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

 

Reklama