Sześciu popularnych influencerów, trzy dni świetnej zabawy, wielkich emocji i ekscytujących rozgrywek i tylko jeden zwycięzca. Przed nami druga odsłona zaciętej rywalizacji w ramach Warka Planet of Gamers Cup.
Już w kwietniu w szranki staną: Pago, Lachu, Brunecia, Leh, Tyris i Xayoo, którzy zmierzą się ze sobą w czterech widowiskowych grach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 1-3 kwietnia.
Influencerzy będą walczyć ze sobą
Szczegóły tegorocznego turnieju Warka Planet of Gamers Cup po raz kolejny owiane są tajemnicą. Wiemy już jednak, że tym razem w finale zmierzy się ze sobą sześciu popularnych twórców. Od 1 do 3 kwietnia przeniosą się do świata rodem z Planety Warka, gdzie przez trzy dni czekać będą na nich nie tylko wielkie gamingowe emocje, ale także masa atrakcji, niespodzianek i integracji. –
Tym razem w czterech grach zmierzą się ze sobą: ubiegłoroczny zwycięzca – wspomniany wcześniej Pago, fan piłki nożnej, gracz i zapalony streamer – Lachu, najdłuższa stażem polska streamerka na Twitchu – Brunecia, zdobywca drugiego miejsca w H1Z1 Invitational – Leh, ekspertka od gier FPS na polskiej scenie Twitch.tv – Tyris oraz największy twórca na platformie Twitch – Xayoo.
W co zagrają tym razem i jakie z ich kompetencji zostaną przetestowane – tego dowiemy się już niebawem. Wszystkich twórców można zobaczyć w trailerze promującym wydarzenie. Jego konwencja nawiązuje bezpośrednio do różnych światów i postaci znanych z wirtualnej rzeczywistości gier wideo. Trailer zadebiutował podczas największej imprezy e-sportowej w Polsce, na której nie zabrakło fanów gier, czyli IEM Katowice.
Warka to pierwsza polska marka piwa, która na stałe weszła do świata gamingu. Po bardzo dobrze przyjętym starcie platformy Planet of Gamers w 2021 roku oraz turnieju, zorganizowała dużą promocję konsumencką z gamingowymi nagrodami i pierwszymi w Polsce opakowaniami gamingowymi piwa.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.