Partner Center dołączył do Polskiej Rady Winiarstwa

Partner Center dołączył do Polskiej Rady Winiarstwa

Do grona członków Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa dołączyła łódzka firma Partner Center – jeden z czołowych importerów i dystrybutorów win. ZP Polska Rada Winiarstwa to największa organizacja w kraju zrzeszająca podmioty branży winiarskiej.

Radę tworzą czołowi producenci, importerzy oraz dystrybutorzy win, miodów pitnych oraz napojów winiarskich, jak i inne przedsiębiorstwa związane z rynkiem wina w Polsce. Misją organizacji jest działanie na rzecz sukcesu gospodarczego i wzrostu znaczenia branży winiarskiej w Polsce oraz troska o konsumentów.

Sukcesywnie rozbudowujemy naszą organizację z przekonaniem, że nasze wspólne działania przynoszą korzyść branży i przekładają się na sukces przedsiębiorstw.

Magdalena Zielińska, prezes Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa

Łódzka firma Partner Center to jeden z czołowych importerów, dystrybutorów i producentów win. W ofercie posiada setki trunków z renomowanych domów winiarskich Starego i Nowego Świata, wielokrotnie nagradzanych na międzynarodowych konkursach jakości alkoholi. Zaopatruje zarówno rynek HoReCa – hotele i restauracje, jak i sieci handlowe.

Od trzech dekad staramy się dbać o to, aby klienci otrzymywali od nas wino najlepszej jakości. Naszą misją jest dzielenie się naszą pasją – miłością do wina.

Krzysztof Apostolidis, prezes firmy Partner Center

Partner Center to laureat wielu prestiżowych nagród, m.in. posiadacz tytułu „Lidera Rynku”, Godła „Inwestor w Kapitał Ludzki”, Szafirowej Statuetki Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi, certyfikatu systemu jakości ISO 9001:2001 w zakresie importu i dystrybucji win i alkoholi oraz Godła „Teraz Polska”. Firma jest także dwukrotnym zdobywcą Medalu Europejskiego oraz międzynarodowych nagród, m.in. na Berlin Wine Trophy.

Jako firma odpowiedzialna społecznie dostrzegamy konieczność w promowaniu tylko rozważnego spożywania alkoholu. Dlatego tak chętnie wspieramy i inicjujemy kampanie społeczne. Nasze aktywności mają na celu zmianę mentalności, zarówno na płaszczyźnie konsumpcji, jak i sprzedaży alkoholu.

Krzysztof Apostolidis, prezes firmy Partner Center

Źródło: inf. prasowa

Reklama