„ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa

„ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa

 Decyzją kapituły Biura Reklamy Telewizji Polskiej zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa za rok 2021 została firma Van Pur S.A.

Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię reklamową w ramach szeroko komentowanej platformy komunikacyjnej  „Łomża. W swoim tempie” . Tytuł został przyznany w kategorii Kreatywność Językowa za „walory artystyczno-językowe przekazu handlowego, za kreatywnie przedstawione paradoksy, nonsensy, hiperbole, za doskonałą stylizację  oraz bezkompromisową odwagę artystyczną i językowy potencjał twórczy.

Dawid Błaszczyk, Group Marketing Manager Van Pur S.A.

Akcja Złota Mowa Reklamowa jest organizowana w tym roku po raz siódmy przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. Spośród tysięcy reklam telewizyjnych i kilkudziesięciu nominowanych kampanii, każdego roku są wybierane trzy -  takie, które w sposób wyjątkowy spełniają najwyższe standardy w zakresie komunikacji komercyjnej.

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiadała agencja reklamowa Brasil Warsaw, oraz ekipa filmowa z producentem Wojtkiem Pałysem. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Van Pur S.A. jest polskim, największym, niezależnym producentem piwa i napojów bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku. Van Pur posiada 6 browarów zlokalizowanych w Łomży, Rakszawie, Jędrzejowie, Zabrzu, Braniewie oraz Koszalinie. Kluczową marką Spółki jest Łomża, serca klientów podbiły również Cortes, Karpackie, Brok, Kuflowe, Śląskie i Halne. Van Pur specjalizuje się także w produkcji marek własnych. Jest również jednym z czołowych eksporterów piwa za granicę.