Trzy niezwykłe murale na mapie Polski. To efekt kampanii Somersby [FOTO]

Trzy niezwykłe murale na mapie Polski. To efekt kampanii Somersby [FOTO]
mural somersby kraków mural somersby łódź mural somersby warszawa Trzy niezwykłe murale na mapie Polski. To efekt kampanii Somersby [FOTO]

Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą.

Kampania "Graj w kolory" rozpoczęła się w listopadzie ub.r. W jej ramach na butelkach Somersby pojawiły się kolorowe kapsle. Jednak marka na tym nie poprzestała i rozbudza energię w szaroburym okresie zimowym także za pośrednictwem kolorowych murali.  Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby wnieść nieco uśmiechu w szaro-zimową rzeczywistość.

Mural Somersby w Krakowie przy Bulwarze Kurlandzkim (mat. prasowe)

Somersby to marka pełna radości i uśmiechu, które chce przekazywać dalej. Murale, które stworzyliśmy, mają rozbudzać energię w szaroburym okresie zimy. Szarość wybranych miejsc, brak roślinności i betonowe wieżowce wokoło sprawiły, że murale dodały okolicy kolorów i wniosły nową energię.

Kamil Wójcik, Starszy Specjalista ds. Marketingu marki Somersby

Murale marki Somersby powstały w 3 miastach: w Warszawie (przy Metro Rondo ONZ), Łodzi (ulica Piotrkowska 217) i w Krakowie (przy Bulwarze Kurlandzkim). Znalazły się na nich kolorowe grafiki nawiązujące do grafik na nagrodach np. bluzach czy zegarkach, które można wygrać w ramach promocji „Graj w kolory”. Grafiki stworzyła artystka Hello Kaczi (Magda Kaczi Kaczanowska), a murale wykonała Agencja Good Looking, która zajmuje się ręcznie malowanymi reklamami i artystycznymi muralami.

Mural Somersby w Warszawie przy Metro Rondo ONZ (mat. prasowe)

Murale można podziwiać do końca lutego 2022 r. Powstał również film making off z ich tworzenia.

Za pomysł kreatywny i obsługę aktywacji odpowiada agencja Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative (grupa Mediabrands), a za stworzenie KV aktywacji – NAV agency.

Reklama