Krynica Vitamin pojawiła się na wyjątkowych targach spożywczych w Las Vegas. Napoje producenta cieszyły się sporym zainteresowaniem wśród uczestników wydarzenia. Szczególną uwagę zwróciły kieszonkowe formaty puszek, a także ekologiczne aspekty produkcji.
Napoje Krynicy Vitamin SA, producenta napojów bezalkoholowych i niskoalkoholowych, podbiły serca Amerykanów. Przedstawiciele Krynicy Vitamin wzięli udział w prestiżowych amerykańskich targach spożywczych Winter Fancy Food Show w Las Vegas. W 2021 roku USA były drugim – po Niemczech – rynkiem eksportowym producenta. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się produkty, stworzone w dziale rozwoju Krynicy Vitamin.
Zainteresowaniem uczestników targów cieszyły się zarówno napoje Krynicy Vitamin, jak i niektóre formaty opakowań, szczególnie aluminiowych. Jak zauważa Aleksandra Lach, wśród Amerykanów przyzwyczajonych do puszek o pojemności jednej pinty, czyli 568 ml, hitem okazał się kieszonkowy format puszki 150 ml.
Dyrektor sprzedaży w Krynicy Vitamin zwraca uwagę, że goście targów w Las Vegas zwracali również uwagę na ekologiczne i prozdrowotne aspekty produkcji napojów. To z jednej strony energia elektryczna oparta w 100% na odnawialnych źródłach energii, z której korzysta zakład produkcyjny Krynicy Vitamin na Podlasiu, z drugiej strony krótkie etykiety napojów, bez konserwantów, z ograniczoną ilością cukru, naturalnymi składnikami.
Krynica Vitamin w ostatnich miesiącach informowała, że wskutek nawet 10-krotnego wzrostu eksportu zamorskiego do USA, a także zatorów w portach na całym świecie, wywołanych pandemią Sars-Cov-2, skupia się na rynku europejskim, dokąd może dotrzeć transport kołowy.
Targi Winter Fancy Food Show w Las Vegas trwały w dniach 6-8 lutego. Organizatorem targów jest organizacja Specialty Food Association (FSA), organizacja handlowa, powołana w 1952 roku w Nowym Jorku i zrzeszająca firmy specjalizujące się w branży spożywczej.
Źródło: inf. prasowa