Kaufland dołącza do Polskiej Rady Centrów Handlowych

Kaufland dołącza do Polskiej Rady Centrów Handlowych

Polska Rada Centrów Handlowych zyskała własnie nowego partnera. Do ponad 200 firm zrzeszonych w stowarzyszeniu dołącza sieć Kaufland, która w Polsce zatrudnia ok. 14 tys. pracowników w 232 marketach.

Sieć Kaufland dołączyła właśnie do Polskiej Rady Centrów Handlowych, stowarzyszenia łączącego pracodawców oraz pracowników handlu i nieruchomości handlowych. Jest to największa w Polsce organizacja, która od 18 lat wyznacza kierunki rozwoju branży handlowo-usługowej, bazując na aktualnych trendach rynkowych, wymianie wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk.

Kaufland wesprze organizację, wnosząc wiedzę i doświadczenie w obszarze retail zdobyte zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym. Sieć sukcesywnie zwiększa liczbę swoich marketów w Polsce i za granicą. W kwestiach dotyczących wynajmu powierzchni kieruje się przede wszystkim potrzebami klientów, zapraszając do współpracy wielu lokalnych przedsiębiorców. Sieć sama jest jednocześnie najemcą powierzchni w centrach handlowych, m.in. jednego z największych w Polsce – Silesii City Center.

Cieszymy się z naszego członkostwa w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Wniesiemy do niej  ważny dla branży know-how, a równocześnie będziemy czerpać z najlepszych praktyk rynkowych. Wspólna wymiana doświadczeń w branży handlowo-usługowej jest dzisiaj niezbędna, szczególnie w czasach trudnej, pandemicznej rzeczywistości.

Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska

PRCH zrzesza wszystkich największych właścicieli i zarządców centrów handlowych oraz marki i sieci handlowe, które są kluczowymi uczestnikami rynku. Organizacja promuje najlepsze praktyki branżowe, prowadzi działania na rzecz rozwoju polskiego handlu oraz uczestniczy w projektach badawczych, w tym wydaje raporty o stanie rynku przygotowane z  grupą ekspertów firm członkowskich. Regularnie spotyka się z przedstawicielami administracji rządowej i publicznej, reprezentując merytoryczny głos branży centrów handlowych.


Źródło: inf. prasowa

Reklama