Nutella® stworzyła 2 mln limitowanych słoików kremu. Każdy z nich jest inny

Nutella® stworzyła 2 mln limitowanych słoików kremu. Każdy z nich jest inny

Nutella® wystartowała z nową kampanią Nutella® Unique Smile. Z okazji rozpoczęcia kampanii, matka rozpoczyna także promocję konsumencką, podczas której konsumenci będą mogli wygenerować personalizowaną etykietę. 

Teraz każdy może stać się twarzą marki i trafić na etykietę słoika kremu Nutella® – informuje w komunikacie marka. W ramach kampanii powstały ponad 2 mln limitowanych słoików kremu Nutella®. Dzięki pomocy sztucznej inteligencji, etykieta każdego z nich różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.

Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella®, a jego wyrazem jest uśmiech. Wiemy, że uśmiech każdego z naszych konsumentów jest niepowtarzalny dlatego stworzyliśmy specjalną limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella®. Każdy słoik jest inny, a w ramach limitowanej edycji przygotowaliśmy ich ponad 2 miliony! W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja.

Łukasz Sasin, Country marketing manager kategorii Nutella®

Dodatkowo, z okazji startu kampanii, marka rozpoczyna także promocję konsumencką, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella®, będzie mógł na stronie internetowej marki w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem! Drukiem i wysyłką zajmuje się marka.

Kampania Nutella® Unique Smile promuje najważniejszą wartość dla Grupy Ferrero – czyli radość. Każdy uśmiech jest tak samo piękny, każdy się liczy. Promujemy tę wartość już od 30 lat istnienia Ferrero w Polsce. Ten rok, w związku z jubileuszem, jest dla nas szczególny, chcemy się więc dzielić z naszymi klientami, tym, co najlepsze – uśmiechem

Beata Dziekanowska, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce

Kampania wystartowała 07.02.2022 i jest prowadzona przy użyciu reklamy TV, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych. Koncepcję promocji przygotowaliśmy wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.

Reklama