Nutella® wystartowała z nową kampanią Nutella® Unique Smile. Z okazji rozpoczęcia kampanii, matka rozpoczyna także promocję konsumencką, podczas której konsumenci będą mogli wygenerować personalizowaną etykietę.
Teraz każdy może stać się twarzą marki i trafić na etykietę słoika kremu Nutella® – informuje w komunikacie marka. W ramach kampanii powstały ponad 2 mln limitowanych słoików kremu Nutella®. Dzięki pomocy sztucznej inteligencji, etykieta każdego z nich różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.
Dodatkowo, z okazji startu kampanii, marka rozpoczyna także promocję konsumencką, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella®, będzie mógł na stronie internetowej marki w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem! Drukiem i wysyłką zajmuje się marka.
Kampania wystartowała 07.02.2022 i jest prowadzona przy użyciu reklamy TV, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych. Koncepcję promocji przygotowaliśmy wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.