Startuje siódma odsłona loterii Żubra. Do wygrania 12 mln piw

Startuje siódma odsłona loterii Żubra. Do wygrania 12 mln piw

Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" – flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022r.

W największej promocji Żubra w tym roku będzie można wygrać aż 12 milionów piw. Wystarczy kupić jednego Żubra, by zgodnie z hasłem kampanii: “Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” otrzymać podwójną ilość. Jedynym warunkiem jest posiadanie zwycięskiego kapsla lub zawleczki.

Kampania Żubra

Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media) oraz w punktach sprzedaży. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię bliskiego spotkania pary żubrów w zmysłowych okolicznościach budzącej się z całą mocą przyrody. 

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął dom mediowy Zenith.

Liczymy, że siódma edycja naszej flagowej akcji, przyniesie konsumentom marki jeszcze więcej radości. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” – nie chcąc spoilerować – w charakterystyczny, choć odświeżony dla Żubra sposób. Zachęcam do odkrycia buzującego życiem puszczańskiego świata, życząc wielu wygranych.

Urszula Czerniawska-Kapeluch, Senior Brand Manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.

Jak wygrać piwo Żubr?

Co trzeba zrobić, by zostać zwycięzcą? Zasady akcji promocyjnej „Dwa Szybkie Żubry” opierają się na prostym mechanizmie loteryjnym “instant win”. Wystarczy kupić puszkę lub butelkę Żubra i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się promocyjny Żubr – symbol wygranej. Tym sposobem, kupując jednego Żubra, mamy duże szanse otrzymać ich dwa razy więcej. Kompania Piwowarska przeznacza w tym roku aż 12 milionów piw do rozdania.


Źródło: inf. prasowa

Reklama