Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" – flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022r.
W największej promocji Żubra w tym roku będzie można wygrać aż 12 milionów piw. Wystarczy kupić jednego Żubra, by zgodnie z hasłem kampanii: “Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” otrzymać podwójną ilość. Jedynym warunkiem jest posiadanie zwycięskiego kapsla lub zawleczki.
Kampania Żubra
Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media) oraz w punktach sprzedaży. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię bliskiego spotkania pary żubrów w zmysłowych okolicznościach budzącej się z całą mocą przyrody.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął dom mediowy Zenith.
Jak wygrać piwo Żubr?
Co trzeba zrobić, by zostać zwycięzcą? Zasady akcji promocyjnej „Dwa Szybkie Żubry” opierają się na prostym mechanizmie loteryjnym “instant win”. Wystarczy kupić puszkę lub butelkę Żubra i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się promocyjny Żubr – symbol wygranej. Tym sposobem, kupując jednego Żubra, mamy duże szanse otrzymać ich dwa razy więcej. Kompania Piwowarska przeznacza w tym roku aż 12 milionów piw do rozdania.
Źródło: inf. prasowa