Biedronka szuka młodych talentów do programu menedżerskiego

Biedronka szuka młodych talentów do programu menedżerskiego

Biedronka wystartowała z rekrutacją do kolejnej edycji prestiżowego programu menedżerskiego Management Trainee. Firma oferuje dynamiczny rozwój, intensywne wdrożenie w organizację, możliwość pracy w różnych strukturach firmy, opiekę doświadczonego mentora, liczne szkolenia i stabilne zatrudnienie. Program rozpocznie się już w lipcu br. i potrwa 2 lata.

Program Management Trainee w Polsce odbywa się już od 1996 r. – czyli od 26 lat. Skierowany jest do absolwentów i studentów ostatniego roku studiów. Wybrani w rekrutacji kandydaci dołączają do Grupy Jeronimo Martins – międzynarodowej korporacji, którą tworzy ponad 100 tysięcy osób w 3 krajach, zlokalizowanych na 2 kontynentach czyli w Polsce, Portugalii i Kolumbii.

Jak wygląda program menedżerski w Biedronce?

W trakcie 2 lat, w ramach indywidualnie przygotowanego programu szkoleniowo-rozwojowego, uczestnicy pod okiem swoich doświadczonych przełożonych zdobędą rozbudowaną wiedzę biznesową, kompetencje liderskie oraz wezmą udział w kluczowych dla firmy projektach. Program jest też furtką do rozwoju międzynarodowej kariery w strukturach firmy.

Program Management Trainee umożliwia nie tylko głęboką integrację z największą siecią handlową w Polsce, ale także zdobycie specyficznej wiedzy, rozwoju osobistych kompetencji. Program z jednej strony daje możliwość przekrojowego poznania wszystkich istotnych obszarów w firmie, a z drugiej daje możliwość pracować nad projektami niosącymi biznesową wartość. To naprawdę intensywny czas, który przygotować ma do objęcia roli menedżerskiej i ugruntować tę rolę na przyszłość.

Marcin Mendruń, dyrektor ds. management development i szkoleń w sieci Biedronka

Program Management Trainee rozpocznie się w lipcu 2022 br. Pierwsze miesiące uczestnicy spędzą na poznaniu wielu obszarów – wybranych działów, sklepów oraz centrów dystrybucyjnych, a także będą mieli szansę pracować w wybranym obszarze. Kandydaci będą dobierani względem posiadanych kompetencji do działów, takich jak: dział ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych, zakupów, logistyki, finansów, e-commerce, logistyki, łańcucha dostaw czy zarządzania powierzchnią sprzedaży i merchandisingu.

Indywidualne projekty, w których uczestnicy programu wezmą udział, są jednymi z kluczowych dla organizacji. Stażyści po 9 miesiącach pracy przy dedykowanym projekcie będą mieli szansę zaprezentować efekty swoich starań przed zarządem spółki. Po dwóch latach od rozpoczęcia programu uczestnicy, po pozytywnej ocenie efektów pracy, otrzymają awans na stanowisko młodszego menedżera.

Prawie co piąty starszy menedżer w Biedronce jest absolwentem programu Management Trainee

Absolwenci programu MT statystycznie szybciej zostają awansowani na wyższe stanowiska kierownicze. Średnio absolwenci po 4 latach zostają menedżerami, a po 7 starszymi menedżerami. Aż 17% starszych menedżerów zatrudnionych w Biedronce to absolwenci programu MT. Obecnie w Biedronce zatrudnionych jest 124 absolwentów programu Management Trainee, z czego 50 osób zajmuje stanowiska starszego menedżera lub dyrektora. Obszary, w których najczęściej pracują absolwenci programu to: finanse, logistyka, marketing, zakupy, kontrola jakości oraz HR.

Uczestnicy programu Management Trainee zostaną zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę, otrzymają atrakcyjne wynagrodzenie, kompleksowe ubezpieczenie medyczne oraz pakiet ponad 20 benefitów pozapłacowych.

Kandydaci do programu Management Trainee mogą aplikować tutaj. Tam też znajdują się wszystkie szczegóły odnośnie kształtu programu i całego procesu rekrutacji.

Reklama