Gin Lubuski nagrodzony Certyfikatem Jakości Superior Taste Award!

Gin Lubuski nagrodzony Certyfikatem Jakości Superior Taste Award!
Gin Lubuski butelka Gin Lubuski drink Gin Lubuski nagrodzony Certyfikatem Jakości Superior Taste Award!

Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce, z Certyfikatem Jakości Superior Taste Award! To prestiżowa nagroda przyznawana przez brukselski International Taste Institute. Wyrazisty smak Ginu Lubuskiego doceniono już po raz kolejny.

Jakość poparta nagrodami

Jury tego międzynarodowego konkursu składa się z szerokiego panelu ekspertów – to ponad 200 szefów kuchni i sommelierów z 20 krajów, w większości uznanych restauracji i ośrodków kulinarnych. Produkty poddawane są wnikliwej analizie sensorycznej. To już kolejne takie wyróżnienie dla ginu z Polski. Swój pierwszy Certyfikat Jakości Superior Taste Award Gin Lubuski zdobył w 2015 roku, podczas pierwszej edycji konkursu.

Lider kategorii

Gin Lubuski to najpopularniejszy gin w Polsce. Co drugi kupowany gin w naszym kraju to właśnie Lubuski. Od 2009 roku jego produkcja odbywa się  w Toruniu. 

Gin Lubuski wraz z  głównymi atrybutami marki jest w percepcji polskich konsumentów synonimem dla kategorii. Wyniki sprzedażowe, udziały rynkowe są imponujące, a zmiana zachowań konsumenckich i rosnąca popularność kategorii ginów na całym świecie jest bardzo widoczna również na naszym rynku.

Joanna Semczuk, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Logistyki i Handlu w firmie Henkell Freixenet Polska

Zapach lasu

Oryginalna receptura Ginu Lubuskiego jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane w wysokiej jakości alkoholu, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. 

Gin Lubuski nie stoi w miejscu – jako lider nadaje ton całej kategorii ginu w Polsce. Pod tą marką pojawił się pierwszy różowy gin na naszym rynku. We wrześniu 2021 wprowadziliśmy nowe wersje smakowe ginu – Gin Lubuski Bitter Orange, Fresh Lime, a w 2022 roku planujemy  kolejne nowości.

Marta Tyszkowska, Kierownik Marki Gin Lubuski w firmie Henkell Freixenet Polska

 Nieograniczone możliwości 

Gin Lubuski stanowi doskonałą bazę do tworzenia drinków i koktajli. W Polsce od kilku ostatnich lat widzimy prawdziwy rozkwit konsumpcji ginu. Gin nie jest już kojarzony tylko z popularnym koktajlem gin&tonic, ale stał się alkoholem niezwykle lubianym, używanym do dziesiątek koktajli oraz pitym degustacyjnie. Po butelkę ginu sięgają obecnie zarówno mężczyźni, jak i kobiety, dla których gin daje więcej smaku i więcej przyjemności niż np. picie wódki.  

Marek Posłuszny, ambasador Ginu Lubuskiego

Jak podkreśla Marek Posłuszny, Gin Lubuski to matka ginów w tym kraju. Ale jego słynna wyrazistość to coś, co go bardzo wyróżnia.

Gin Lubuski  pasuje praktycznie do wszystkiego. Możemy łączyć go zarówno z lekkimi produktami, jak owoce czy świeże zioła, jak również z cięższymi smakami esencjonalnych przypraw, kawy czy czekolady. Jeżeli uważamy, że coś będzie dobre z wódką, whisky czy rumem, to najczęściej będzie również smaczne z ginem, który pozostawi nam dodatkową lekką i przyjemną nutę jałowca oraz innych przypraw.  Po szczegółowe receptury zapraszam na profil marki Lubuski na Facebooku - w krótkich filmach pokazujemy, jak przygotować pyszne koktajle w warunkach domowych.

Marek Posłuszny, ambasador Ginu Lubuskiego

 

___________________________________________________________________________
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet - światowego lidera w kategorii win musujących. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu). Producent również likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.

Reklama