Z początkiem lutego 2022 r. Netto rozpoczyna współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Agencja została wyłoniona w ramach przetargu ogłoszonego przez Netto w listopadzie 2021.
VMLY&R to agencja, która do tej pory pracowała dla takich firm i marek jak Lidl, Danone, Grupa Źywiec, Ferrero, Pernod Ricard czy IKEA. Do głównych zadań nowej agencji w Netto należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad‑hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich ww. działań.
Agencja VMLY&R zastąpi agencję Aponadto, z którą sieć Netto współpracowała przez ostatnie dwa lata.
Do przetargu Netto Polska zaprosiło trzy agencje: współpracującą do tej pory z siecią agencję Aponadto, a także VMLY&R i Digital Kingdom.