Agencja VMLY&R zajmie się obsługą działań digitalowych w Netto

Agencja VMLY&R zajmie się obsługą działań digitalowych w Netto

Z początkiem lutego 2022 r. Netto rozpoczyna współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Agencja została wyłoniona w ramach przetargu ogłoszonego przez Netto w listopadzie 2021.

VMLY&R to agencja, która do tej pory pracowała dla takich firm i marek jak Lidl, Danone, Grupa Źywiec, Ferrero, Pernod Ricard czy IKEA. Do głównych zadań nowej agencji w Netto należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad‑hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich ww. działań.

Rozpoczynająca się współpraca z Netto daje nam możliwość wykorzystania ogromnego doświadczenia agencji w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych dla kategorii retail. To również świetna okazja, by wspólnie szukać szans realizacji celów biznesowych poza tradycyjną komunikacją, szczególnie w momencie transformacji, w jakiej obecnie jest marka. Jesteśmy zbudowani tym, jak przeprowadzony został proces przetargowy i nie możemy doczekać się wspólnych wyzwań.

Michał Banaszewski, Chief Business Officer VMLY&R

Agencja VMLY&R zastąpi agencję Aponadto, z którą sieć Netto współpracowała przez ostatnie dwa lata.

Bardzo dziękujemy naszej dotychczasowej agencji Aponadto. Wykonała ona świetną pracę, która umożliwiła rozwój Netto w obszarze digital. Dotychczasowa współpraca pozwoliła nam zbudować dobrą bazę do dalszych działań. Cieszymy się, że będziemy je realizować z nowym partnerem, który w toku przetargu pokazał wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone cele biznesowe.

Filip Fiedorow, CMO Netto Polska

Do przetargu Netto Polska zaprosiło trzy agencje: współpracującą do tej pory z siecią agencję Aponadto, a także VMLY&R i Digital Kingdom.

Reklama