To pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej przy formacie store-in-store, który pozwoli na zapewnienie dostępu do oferty Decathlon w mniejszych miastach. Klienci testowego sklepu znajdą ponad 2 tysiące artykułów sportowych z najpopularniejszych dyscyplin sportowych.
Pierwszy w Polsce sklep Decathlon Basic zajmie przestrzeń 180 metrów kwadratowych na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach przy ul. Popławskiej. Klienci odwiedzający specjalną strefę store-in-store znajdą ponad 2 tysiące artykułów do uprawiania jednej z sześciu najpopularniejszych dyscyplin sportów: fitnessu, sportów zimowych, turystyki, pływania, piłki nożnej oraz biegania. Na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg. Hipermarket Carrefour to z kolei ponad 2700 metrów kwadratowych, na których klienci znajdą ofertę ponad 20 000 produktów od Targu Świeżości z owocami i warzywami, przez szeroką ofertę tekstyliów po małe AGD.
Profesjonalne doradztwo, łatwość zakupu
Sklep Decathlon Basic będzie obsługiwany przez ekspertów marki, którzy zapewnią profesjonalne porady dla osób chcących rozpocząć lub kontynuować przygodę ze sportem. Za wybrane produkty sportowe klient zapłaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour, a otrzymany paragon będzie uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu.
Podczas okresu testowego formatu Decathlon Basic w Pabianicach przedstawiciele obu marek będą obserwować zainteresowanie klientów rozwiązaniem store-in-store. W zależności od popularności oferty wśród pabianickich klientów sieci Carrefour i Decathlon będą rozważać rozszerzenie formatu o kolejne sklepy własne sieci Carrefour.