Corona wprowadza pierwsze na świecie bezalkoholowe piwo z witaminą D

Corona wprowadza pierwsze na świecie bezalkoholowe piwo z witaminą D

ABinBev, producent piwa Corona, wprowadza na rynek zupełną nowość – bezalkoholowe piwo z dodatkiem witaminy D. Corona Sunbrew 0,0% zadebiutuje najpierw w Kanadzie. Na premierę nieprzypadkowo wybrano styczeń, czyli czas, w którym wiele osób zmaga się z niedoborami "witaminy słońca".

Wprowadzając na rynek pierwsze na świecie bezalkoholowe piwo z dodatkiem witaminy D, marka chce zapewnić konsumentom słońce o każdej porze roku. W 330 ml butelce Corona Sunbrew 0,0% znajduje się 30% dziennego zapotrzebowania na tę witaminę. 

Corona w nowej odsłonie Sunbrew 0,0% 

Corona Sunbrew 0,0% zachowuje smak klasycznej Corony. Powstała poprzez ekstrakcję alkoholu, a następnie zmieszanie piwa bezalkoholowej z witaminą D i naturalnymi aromatami. Butelka (330 ml) zawiera jedynie 60 kalorii. 

Jak się okazuje, uzyskanie takiego rezultatu wcale nie należało do najprostszych. Jak wyjaśnia Brad Weaver, globalny wiceprezes ds. badań i rozwoju innowacji w ABInBev, to z powodu wrażliwości witaminy D na światło i tlen, a także trudności w rozpuszczalności w wodzie. 

Debiut w Kanadzie, planowane wejście na kolejne rynki

Jeszcze w tym miesiącu nowość zadebiutuje w Kanadzie. Wybór ten nie jest dziełem przypadku. Kanadyjczycy przez większość czasu mają ograniczony dostęp do promieni słonecznych. Dlatego Corona, marka będąca synonimem plaży i spędzania czasu na świeżym powietrzu, zdecydowała na premierę nowości właśnie w tym miejscu i dokładnie w tej porze roku. 

Jeszcze w tym roku Corona Sunbrew 0,0% pojawi się w Wielkiej Brytanii. Następnie planowane jest rozszerzenie oferty bezalkoholowej w kolejnych kluczowych rynkach w pozostałej części Europy, Ameryki Południowej i Azji.

Kampania "Sunshine Anytime"

Premierę wspierać będzie kampania, którą promuje spot nakręcony na dziewiczej plaży w Kostaryce. W myśl hasła „Sunshine, Anytime” marka przedstawia przyjemność życia na świeżym powietrzu i bezgraniczną pozytywną energię słońca. Kampania inspiruje konsumentów do cieszenia się stylem życia Corona, którego najlepiej doświadczać w słońcu.

Zintegrowana kampania marketingowa 360 stopni została stworzona przez firmę DAVIDA Miami i dyrektora Juana Cabrala. inspiruje konsumentów do cieszenia się stylem życia Corona, którego najlepiej doświadczać w słońcu.