Podsumowanie akcji "Zmieniaj sklep, zwiększaj zyski"

Podsumowanie akcji "Zmieniaj sklep, zwiększaj zyski"

"Zmieniaj sklep, zwiększaj zyski" to pionierski cykl szkoleń, stworzony przez redakcję Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL, którego celem jest poprawa rentowności sklepów spożywczych w całej Polsce.

W 2021 roku odbyła się 4. edycja cyklu zapoczątkowanego w 2017 roku. Pierwszy odcinek programu ukazał się 16 marca 2017 roku na kanale YouTube HURT & DETAL.

Pierwszy odcinek cyklu "Zmieniaj Sklep - Zwiększaj Zyski"

Cykl spotkań z właścicielami sklepów niezależnych realizowany jest we współpracy z dr Markiem Borowińskim, ekspertem z dziedziny visual merchandisingu oraz zarządzania kolorem. W branży spożywczej doktor znany jest jako Shop Doctor - ekspert od sklepów. Spiritus movens programu jest Joanna Kowalska, redaktorka Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL.

Od 2017 roku, przemierzając tysiące kilometrów po całej Polsce, odwiedziliśmy kilkadziesiąt sklepów i przedstawiliśmy indywidualne porady dla każdego z kupców. W czasie naszej kilkuletniej pracy zapraszaliśmy do współpracy wyjątkowych ekspertów – z firm zajmujących się wyposażeniem sklepowym, przedstawicieli producentów FMCG czy przygotowujących materiały POS i urządzenia oraz narzędzia niezbędne do ich tworzenia.

Joanna Kowalska, redaktor HURT & DETAL

Team do zadań specjalnych

Wszystkie odcinki z cyklu dostępne są na dwóch kanałach YouTube. Premierowy sezon dostepny jest na kanale hurtidetal. Kolejne sezony (drugi, trzeci i czwarty) można obejrzeć na kanale SpożywczaTV.

Jako redakcja Hurt & Detal wraz z dr. Markiem Borowińskim stworzyliśmy team do zadań specjalnych. Przez kilka lat w każdym wydaniu naszego pisma czytelnicy mogli zapoznać się z relacjami z naszych wizyt w sklepach. Z kolei na kanale SpożywczaTV publikowaliśmy regularnie nagrania wideo ze spotkań z detalistami.

Joanna Kowalska

Podczas spotkań właściciele sklepów mieli niepowtarzalną okazję przeprowadzenia obiektywnego audytu placówki handowej pod kątem sprzedażowym, personalnym i wizualnym. Dodatkowym atutem spotkań była część poświęcona na rozwiązywanie konkretnych problemów sprzedawców.

Podpowiadaliśmy m.in. jak zaprojektować strefę kasy i zachęcić klientów do dodatkowych zakupów. Uczestnicy naszych szkoleń dowiedzieli się też jak ważne jest oświetlenie i w jaki sposób je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży. Jak z rękawa Shop Doctor wyciągał tricki na podniesienie rotacji słabiej sprzedających się kategorii i wskazywał co robić, by koszyk zakupowy miał większą wartość. Wszystko po to, by kupcy, którzy nas do siebie zaprosili zmienili sklep na lepsze i zwiększyli zyski.

Joanna Kowalska

Wszystkie odcinki programu

Sezon 4

Sezon 3

Sezon 2

Sezon 1

 

Reklama