Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek. Wyjątkowy design opakowań nawiązuje do wzorów świątecznych swetrów. Trwa również facebookowy konkurs marki.
Na rynek trafiła właśnie limitowana edycja zimowej puszki piwa Żywiec. Puszka 550 ml Żywiec Jasne Pełne w zimowej szacie graficznej dostępna jest w sieci sklepów Biedronka do wyczerpania zapasów. Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry.
Wzory bywają różne, ale ich cel jest zawsze jeden – wywołanie uśmiechu i dobrej zabawy. Bazując na tym motywie puszka z limitowanej edycji, została „ubrana” w teksturę dzierganych swetrów wykorzystując kolorystykę marki i tańczącą parę jako element wzoru nawiązując do zabawowego sposobu spędzania świąt.
Świąteczny konkurs Żywca
To nie wszystko, co dla swoich fanów przygotowała marka – na profilu marki na Facebooku trwa właśnie świąteczny konkurs. Aby, wziąć w nim udział wystarczy w poście konkursowym odpowiedzieć na pytanie „Z kim, gdzie i jak lubisz Ż najbardziej?”. W konkursie codziennie do wygrania są świąteczne bluzy Żywca oraz karty podarunkowe Allegro. Akcja trwa do 24 grudnia br.
Projekt puszki przygotowała agencja JUST. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych Feeders. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.