Marka Garage wprowadza na rynek limitowany i dedykowany na okres sylwestra i karnawału Garage GINious. To połączenie smaku ginu z kwaskowym i orzeźwiającym smakiem grejpfruta, zamknięte w charakterystycznej dla marki butelce z kapslem pull-off.
Garage GINious to napój piwny o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o smaku ginu i orzeźwiającego grejpfruta z wyczuwalnie kwaskowatą nutą, który doskonale orzeźwi podczas sylwestrowo-karnawałowych imprez.
Popularność piw smakowych rośnie, dlatego pojawia się miejsce na kolejne kreatywne i oryginalne propozycje, których szukają konsumenci. Warianty marki Garage to zawsze zaskoczenie i wyrazistość w designie i smaku napoju. W Garage GINious przesunęliśmy granicę jeszcze dalej, decydując się na bardziej oryginalną i ironiczną etykietę – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.
Garage GINious to już piąty wariant marki, obok Garage Hard Lemon, Kamikaze, Strawberry Margarita i Dragon Fruit Mojito – napojów piwnych, które zdobyły już duże uznanie wśród konsumentów.
Nowy smak to wariant limitowany, dostępny tylko w sieci sklepów Żabka i tylko do końca pierwszego kwartału 2022 r. Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POS w sklepach oraz działania trade marketingowe i komunikacja w mediach społecznościowych.