MAKRO otworzyło pierwszy ambasadorski sklep ODIDO w formacie miejskim. Placówka zlokalizowana jest przy ulicy Filtrowej w Warszawie. W miejskim formacie sklepu zastosowano rozwiązania, które mają umożliwić szybkie zakupy. W nadchodzących latach MAKRO Polska zamierza otworzyć ponad 200 sklepów ODIDO rocznie w nowych formatach: miejskim oraz familijnym.
Nowe wyposażenie i wizualizacja, nawigacja ułatwiająca wygodne zakupy, szeroki asortyment dań gotowych, bogata oferta przekąsek, świeżo parzona kawa Costa Coffee oraz atrakcyjna oferta gastronomiczna – tak prezentuje się format miejski nowego ODIDO przy ul. Filtrowej.
Dwa nowe formaty w MAKRO
Warszawski ODIDO w formacie miejskim to kolejny sklep ambasadroski po tym jak w październiku w miejscowości Wrząca koło Łodzi MAKRO otworzyło pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w koncepcie familijnym.
Format familijny, poza dotychczasową ofertą produktów spożywczych, charakteryzuje się przede wszystkim szerokim asortymentem świeżych owoców i warzyw, bogatą ofertą produktów regionalnych takich jak wędliny, czy sery oraz dużym wyborem zdrowej żywności, a także ciekawą ofertą win.
Oba formaty sklepów, miejski i familijny, powstały w ramach międzynarodowego projektu Elevate, czyli nowej strategii dla sieci ODIDO. Celem tego projektu jest rozwój detalicznych sklepów franczyzowych, poprzez m.in. odpowiednie dopasowanie formatu sklepu do lokalizacji.
Stworzona przez MAKRO sieć franczyzowa ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce i jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych pod względem liczby sklepów. ODIDO kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format sklepu ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.