Simple Day sprzedało już milion produktów przez internet

Simple Day sprzedało już milion produktów przez internet

Simple Day SA, spółka działająca na rynku suplementów diety, informuje o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów. To wynik konsekwentnie wzbogacanej linii produktowej Twój Cel To, której sprzedaż prowadzona jest wyłącznie online. Według danych rynkowych wartość rynku suplementów diety w 2020 r. wyniosła 6 mld zł i ma systematycznie rosnąć w kolejnych latach o ok. 300 mln zł rocznie.

Simple Day prognozuje wypracowanie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 6,9 mln zł zysku netto w 2021 roku. Aktualnie trwa pierwsza oferta publiczna Simple Day SA. Zapisy w ramach Transzy Małych Inwestorów przyjmowane są do 16 grudnia br. W I półroczu 2022 r. firma planuje debiut na NewConnect.

Cieszę się, że zgodnie z założeniami, udaje nam się osiągnąć kolejny krok milowy w rozwoju naszej firmy. Właśnie przekroczyliśmy pierwszy milion sprzedanych produktów. Wpływ na to miało przede wszystkim konsekwentne działanie Simple Day w kanale e-commerce  – co idealnie wpisuje się w panujące trendy konsumenckie – oraz dobrze sprofilowana oferta naszej flagowej linii Twój Cel To.

Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day S.A.

Prognozowane przychody roczne na poziomie 18,5 mln zł

Simple Day SA prognozuje, że w 2021 roku osiągnięcie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz zysk netto na poziomie 6,9 mln zł. W samym październiku br. przychody ze sprzedaży Simple Day wyniosły 1,59 mln zł. Z kolei w listopadzie sprzedaż osiągnęła 1,51 mln zł, co w stosunku do 1,06 mln zł z listopada ub. roku daje wzrost o 42,5% r/r. W 2021 roku, podobnie jak w latach poprzednich, Spółka wypłaciła akcjonariuszom 100% wypracowanego zysku netto.

Najpopularniejsze marki w porfolio Simple Day

Anna Adamska, członek zarządu oraz jedna z założycielek Simple Day, zdradza, że największą popularnością wśród produktów Twój Cel cieszą się suplementy z segmentu beauty. W ofercie znajdują się m.in. produkty sygnowane nazwiskiem popularnych influencerek, w tym Blanki Lipińskiej. Drugą marką jest 4TheBest.

Nasza linia produktowa oferuje również suplementy diety dedykowane graczom. Są one przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Pomysł powstania 4TheBest zrodził się z potrzeby zapełnienia swego rodzaju niszy na polskim rynku. Chcemy by dzięki naszym produktom gracze mogli poprawiać swoją wydolność i koncentrację.

Anna Adamska

Simple Day z planami ekspansji do krajów europejskich

Oprócz stałego poszerzania bazy klientów Spółka koncentruje się na wprowadzeniu nowych produktów, a także szykuje się do ekspansji do krajów europejskich. To jedne z założeń aktualnie trwającej oferty publicznej Simple Day SA.

Zgodnie z harmonogramem IPO, zapisy na akcje Spółki przyjmowane są do czwartku, 16 grudnia br. Inwestorzy mają możliwość objęcia od 312.500 do 625.000 akcji serii B. Cena emisyjna wynosi 13,50 zł, a wartość Oferty Publicznej wynosi 8,4 mln zł. Przydział akcji planowany jest na 17 grudnia br. Szczegóły oferty publicznej znajdują się pod adresem: www.dminc.pl oraz https://simpleday.pl/

Simple Day w I połowie 2022 roku planuje debiut na NewConnect.

Reklama