Ballantine’s właśnie ruszył z kampanią „Święta. Tak to robię”. Marka pokazuje w niej, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami.
Idea kampanii została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i RAU.
Świąteczna edycja kampanii "Tak to robię"
Ballantine’s udowadnia, że dojrzałość to umiejętność spędzania świąt, tak jak lubimy. Nawiązaniem do tego jest dedykowana kampanii whisky – Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, dojrzewająca przez siedem lat i leżakująca w beczkach po bourbonie. Ballantine’s 7YO Bourbon Finish łączy ze sobą dwa światy whisky – szkocki i amerykański.
Bohaterami kampanii jest dwóch charyzmatycznych artystów – wokalista Piotr Rogucki oraz producent i raper RAU. Obaj poprzez swoją autentyczność udowadniają, że z sukcesem można działać w zgodzie z własną wizją. Muzycy wystąpią w serii video Reelsów na Instagramie, w których w kontrastowych zestawieniach wykreują odmienne sposoby spędzania świąt. Na swoich mediach społecznościowych podzielą się też własnym, indywidualnym podejściem do idei „Święta. Tak to robię”.
W ramach kampanii zostanie przeprowadzona także aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilach marki. Za opracowanie wizualne kampanii oraz strategię odpowiada agencja VMLY&R.
Źródło: informacja prasowa