Producent superfoods zapowiada emisję crowdinvestingową i wejście do USA

Producent superfoods zapowiada emisję crowdinvestingową i wejście do USA

Intenson Europe, producent branży superfoods w Polsce chce pozyskać dodatkowy kapitał. Firma zapowiedziała emisję crowdinvestingową w limicie do 1 mln euro. 

Firma już teraz obecna jest na ponad 30 rynkach, a zapowiada dalszy rozwój eksportu. Zdrowa żywność polskiego producenta jest eksportowana m.in. do Niemiec, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Arabii Saudyjskiej. Intenson Europe ma w planach wejście na amerykański rynek. 

W 2011 roku produkty superfoods marki Intenson trafiły na rynek, dziś można je kupić w największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Biedronka, Aldi, Rossmann czy Żabka.

Start emisji crowdinvestingowej jest planowany na początek 2022 roku. Firma rozważa też debiut na giełdzie, choć jak dodaje Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe, uzależnione jets to od przyszłej sytuacji spółki, otoczenia rynkowego i spełnienia wymogów regulacyjnych.

W Intenson Europe stawiamy przede wszystkim na jakość produktów i nowoczesne metody produkcji. Dzięki temu śmiało możemy konkurować z zagranicznymi firmami i zawalczyć o udział nie tylko na rynku krajowym, ale też światowym. W Polsce jesteśmy obecni w największych sieciach sprzedaży, eksportujemy do większości krajów Europy, zarówno do Niemiec czy Francji, jak i na Ukrainę. Planujemy pojawić się też na kolejnym kontynencie i rozwijać dystrybucję w Stanach Zjednoczonych, które są największym rynkiem superfoods na świecie.

Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe

Spółka intensywnie rozwija także sprzedaż online, w tym roku w e-commerce odnotowała 270% wzrostu. Udział tego kanału sprzedaży w przychodach to ok. 13%,  sprzedaż krajowa odpowiada za 52%.


Żródło: informacja prasowa

Reklama