Do zespołu firmy Henkell Freixenet Polska na stanowisko menadżera ds. rozwoju win spokojnych dołączył Tomasz Potrzebowski. Jego najważniejszym zadaniem będzie stworzenie kompleksowej oferty winiarskiej skierowanej do wszystkich kanałów sprzedaży.
Tomasz Potrzebowski został ekspertem rynku wina Henkell Freixenet Polska, a także koordynatorem międzynarodowego projektu firmy – World Wine Project. Jak przyznaje Joanna Semczuk, członek zarządu, dyrektor ds. handlu i logistyki w firmie Henkell Freixenet Polska, Tomasz Potrzebowski to prawdziwa „perełka” w zespole.
Głównym zadaniem Tomasz Potrzebowskiego na stanowisku menadżera ds. rozwoju win spokojnych jest stworzenie kompleksowej oferty winiarskiej do wszystkich kanałów sprzedaży – zaczynając od retailu, a na rynku HORECA kończąc. Następnie – zarządzanie portfolio produktów i stałe rozbudowywanie oferty zgodnie z najnowszymi trendami, rozwojem kultury winiarskiej w naszym kraju i zmieniającymi się preferencjami klientów.
Tomasz Potrzebowski to absolwent kursu WSET (Wine & Spirit Education Trust) Level 4 – Diploma w Weinakademie Österreich. Ukończył go jako jedna z 15 osób w Polsce. Trafił tym samym do grona niespełna 10 tys. absolwentów na świecie. Całe zawodowe życie związany jest z branżą gastronomiczną i winiarską – jako sommelier, a następnie product manager. Jest autorem wielu tekstów o winie i alkoholach mocnych. Jego ulubione regiony to Burgundia, Bordeaux, Szampania oraz Piemont.
Co pojawi się w ofercie Henkell Freixenet Polska?
Jako że hiszpańskie DNA firmy w pewien sposób określa kierunek poszukiwań, oferta produktowa będzie oparta o wina właśnie z tego kraju – zdradza Tomasz Potrzebowski. Choć jak dodaje, nie zabraknie w niej także trudnków z innych krajów i regionów winiarskich.
Jak tłumaczy Joanna Semczuk, firma jest skupiona na budowaniu przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby globalne Grupy Henkell Freixenet.
Źródło: informacja prasowa