Nowość w portfolio Stock Polska – Lubelska Owoce Leśne

Nowość w portfolio Stock Polska – Lubelska Owoce Leśne

Na rynku pojawił się nowy wariant smakowy Lubelskiej – Owoce Leśne. To propozycja, którą docenią konsumenci alkoholi kolorowych – owocowa, lekka i zaskakująca. Lubelska Owoce Leśne jest kolejną nowością, po Lubelskiej Granat, która urozmaiciła portfolio marki w tym roku.

Owoce leśne to bardzo popularny smak w wielu kategoriach branży FMCG, ale na rynku alkoholowym nie miał jeszcze swojego wariantu – aż do teraz. Lubelska Owoce Leśne wzbogaca zróżnicowane portfolio marki i idealnie wpisuje się w jej platformę komunikacji pt. "Żyj kolorowo". Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty smakowej, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości i eksplozji kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”.

Lubelska Owoce Leśne

To propozycja, która intryguje, jest przyjemna, wyjątkowo owocowa i – co ważne – lekka w smaku. Wyróżnia ją optymalna zawartość alkoholu, która sprawia, że jest wariantem uniwersalnym – doskonale sprawdzi się w kolorowych shotach, jako baza drinków, ale również jako składnik rozgrzewającej herbatki.

Owoce Leśne to kolejna nowość, po Lubelskiej Granat, która dołącza do kolorowej gamy smaków brandu od Stock Polska. Znajdziemy w niej także słynną Lubelską Cytrynówkę, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.

W ramach działań zostały zaplanowane aktywacje konsumenckie w digitalu (konkurs na Facebooku oraz dedykowana gra), działania PR i współpraca z influencerami. Nowy smak jest już dostępny w sklepach.

Reklama