Świąteczna kampania Milki, czyli wzruszający spot, Milionerzy i miłe wieści

Świąteczna kampania Milki, czyli wzruszający spot, Milionerzy i miłe wieści

Milka w najnowszej kampanii świątecznej namawia do nagradzania i doceniania gestów dobroci innych osób. Inspirować do tych działań będą historie nadesłane przez widzów programu "Miłe Wieści", który po 6 miesięcznej przerwie wrócił na antenę TVN.

Podczas krótkich odcinków "Miłych Wieści" prowadzący – Marcin Prokop – dzieli się z widzami nadesłanymi przez nich historiami dobrych uczynków. To element świątecznej kampanii Milki, marki należącej do Mondelez Polska. 

"Miłe Wieści" od Milki

"Miłe Wieści" to 6-ścio odcinkowy program telewizyjny, emitowany od 20 listopada na antenie TVN, co sobotę o godzinie 20:05. Premierowy odcinek był oglądany przez średnio 1,8 mln osób. Kampania ma na celu zainspirowanie do okazywania czułości, bezinteresowności wobec otaczających nas ludzi oraz nagradzania niedocenionych, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Ostatni z odcinków cyklu przypada na pierwszy dzień Świąt i jest odcinkiem specjalnym, w którym Marcin Prokop będzie miał okazję porozmawiać z wyjątkowymi gośćmi.

„Miłe Wieści”  to nasza tuba na świat, przez którą chcemy pokazać szerszej publiczności tych, którzy dzielą się delikatnością i dobrocią, często niezauważaną przez nas na co dzień. Pragniemy inspirować wszystkich Polaków do okazywania sobie wdzięczności w tym wyjątkowym świątecznym okresie.

Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals

Mikołajkowy odcinek Milionerów

Ponadto w ramach kampanii, we współpracy z TVN, powstał wyjątkowy, mikołajkowy odcinek „Milionerów”, w którym Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści”, wraz z Dorotą Wellmann, Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Odcinek specjalny, który miał swoją premierową emisję 2 grudnia 2021 roku, był jednym z najlepiej oglądanych odcinków tego teleturnieju w jego polskiej historii.

Działania wizerunkowo-produktowe

W ramach kampanii Milka prowadzone są także działania wizerunkowo-produktowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30” i 10” sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Reklamy są dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach w całej Polsce.

Postawiliśmy na szeroko zakrojoną komunikację wykorzystującą różne kanały. Struktura kampanii jest dość rozbudowana – poza dużą akcją niestandardową, opartą na dedykowanym programie „Miłe Wieści”, zrealizowanym w synergii ze specjalnym odcinkiem „Milionerów”, wspartym lokowaniem w „Mam talent”, korzystamy z różnych formatów video offline i online, wzmocnionych precyzyjnymi działaniami digital.

Maciej Świątek, Director, Client Leadership w Mindshare Polska

Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi, włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w TVN, odpowiadają zespoły Mindshare – Client Leadership oraz Invention. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy.

Reklama