Milka w najnowszej kampanii świątecznej namawia do nagradzania i doceniania gestów dobroci innych osób. Inspirować do tych działań będą historie nadesłane przez widzów programu "Miłe Wieści", który po 6 miesięcznej przerwie wrócił na antenę TVN.
Podczas krótkich odcinków "Miłych Wieści" prowadzący – Marcin Prokop – dzieli się z widzami nadesłanymi przez nich historiami dobrych uczynków. To element świątecznej kampanii Milki, marki należącej do Mondelez Polska.
"Miłe Wieści" od Milki
"Miłe Wieści" to 6-ścio odcinkowy program telewizyjny, emitowany od 20 listopada na antenie TVN, co sobotę o godzinie 20:05. Premierowy odcinek był oglądany przez średnio 1,8 mln osób. Kampania ma na celu zainspirowanie do okazywania czułości, bezinteresowności wobec otaczających nas ludzi oraz nagradzania niedocenionych, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Ostatni z odcinków cyklu przypada na pierwszy dzień Świąt i jest odcinkiem specjalnym, w którym Marcin Prokop będzie miał okazję porozmawiać z wyjątkowymi gośćmi.
Mikołajkowy odcinek Milionerów
Ponadto w ramach kampanii, we współpracy z TVN, powstał wyjątkowy, mikołajkowy odcinek „Milionerów”, w którym Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści”, wraz z Dorotą Wellmann, Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Odcinek specjalny, który miał swoją premierową emisję 2 grudnia 2021 roku, był jednym z najlepiej oglądanych odcinków tego teleturnieju w jego polskiej historii.
Działania wizerunkowo-produktowe
W ramach kampanii Milka prowadzone są także działania wizerunkowo-produktowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30” i 10” sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Reklamy są dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach w całej Polsce.
Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi, włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w TVN, odpowiadają zespoły Mindshare – Client Leadership oraz Invention. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy.