“Jabłka na talerzu” to nowa kampania marketingowa przygotowana przez Braci Sadowników. W kampanii udział bierze Eliza Mórawska-Kmita, autorka bloga kulinarnego WhitePlate.com.
Jak informuje producent, w roli głównej kampanii “Grzane Jabłko”, czyli sezonowa propozycja od Braci Sadowników na ocieplenie zimowych miesięcy. Z dodatkiem żurawiny i kardamonu czy cynamonu i goździków będzie wyborem w sam raz na smaczny, wieczorny relaks pod kocem.
Jabłka, jakich nie znamy - nowa kampania marki i autorskie przepisy
Piernik to obowiązkowa deserowa pozycja. Tym razem nie będzie to jednak tradycyjny przepis. WhitePlate uzupełniła korzenny smak słodyczą świeżych jabłek ze śmiłowickiego sadu oraz “Grzanego Jabłka” Braci Sadowników. To już drugi autorski przepis Elizy Mórawskiej-Kmity, powstały w ramach kampanii “Jabłka na talerzu”.
Przez najbliższe miesiące, w ramach kampanii, Bracia Sadownicy wspólnie będą dzielić się ciekawymi, niecodziennymi przepisami na wykorzystanie w kuchni ich ulubionych owoców.
źródło: informacja prasowa