Fantasia rozszerza swoje portfolio produktowe o nową kategorię - batoników mlecznych. Zaskakująca forma dobrze znanego serka to strategia firmy w budowaniu silnej marki.
Jak podaje producent, nowość i towarzysząca mu kampania dedykowana jest miłośniczkom lekkich deserów i skupia się na poszukiwaniu codziennych, małych przyjemności.
Przyjemność dobrana pod Ciebie
Poszerzając portfolio, marka umożliwia delektowanie się znanym produktem, jednocześnie dostarczając konsumentkom nowych wrażeń smakowych i zachęcając je do sięgania po swój ulubiony wariant marki Fantasia.
Fantasia w formie batonika dedykujemy wszystkim kobietom, które kochają lekkie desery. Fantasia to ikoniczna, kobieca marka, obecna w co trzecim polskim domu. To sprawia, że sięgają po nią różne generacje Polek, a każda z nich ma swoje własne przyzwyczajenia i ulubiony sposób jedzenia produktów Fantasia. Wierzymy, że nowa forma przekąski od Danone będzie kolejnym sposobem, aby cieszyć się wolną chwilą i idealnie wpisze się w codzienność naszych konsumentek.
Za opracowanie strategii, TVC, działania w digitalu oraz POSM odpowiada VMLY&R Poland.