Niemiecka marka ekonomiczna w kolejnych lokalizacjach w Polsce

Niemiecka marka ekonomiczna w kolejnych lokalizacjach w Polsce

Nhood Polska, który zarządza trzema placówkami w województwie mazowieckim, nawiązał współpracę z siecią sklepów TEDi. Pierwszą lokalizacją tej popularnej niemieckiej marki jest Centrum Handlowe Auchan Bielany koło Wrocławia, choć Nhood Polska prowadzi negocjacje z właścicielem marki TEDi dotyczące obecności w kolejnych obiektach handlowych.

TEDi jest niemiecką marką ekonomiczną obecną na polskim rynku od 2018 roku. Do tej pory sieć uruchomiła już 130 sklepów w kraju. Klienci dolnośląskiego obiektu mogą korzystać z bogatego asortymentu produktów do domu w przestronnym sklepie o powierzchni ponad 880 mkw.

W ofercie TEDi znajdują się m.in.  środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt.

Od 30 listopada z oferty marki TEDi mogą korzystać klienci Centrum Handlowego Auchan Bielany koło Wrocławia. Jest to pierwszy obiekt w portfolio Ceetrus Polska, w którym ten najemca otworzył swój salon. Za negocjacje umowy najmu i współpracę z marką odpowiada dział komercjalizacji Nhood Polska na czele z jego dyrektorem Marcinem Matysiakiem.

Cenimy współpracę z rzetelnymi partnerami i cieszymy się, że klienci Centrum Handlowego Auchan Bielany mogą korzystać z bogatej oferty tej marki TEDI w otwartym właśnie salonie. Wierzymy w synergię handlu i sukces TEDi w zarządzanym przez nas obiekcie i obecnie negocjujemy kolejne umowy w innych lokalizacjach.

Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska

Nowy sklep TEDi w Centrum Handlowym Auchan Bielany zajął lokal o powierzchni ponad 880 mkw. W ofercie TEDi znajdują się m.in.  środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt.

Reklama