Właściciel marki 4F przeprowadził kontraktację

Firma OTCF, czyli właściciel takich marek jak 4F, 4F Junior, 4F Teamwear, Outhorn, Under Armour oraz 4Fuel w listopadzie przeprowadził kontraktację.

Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku.

Co to kontraktacja?

Cytując Wikipedię, kontraktacja to forma skupu płodów rolnych lub zwierząt hodowlanych albo ich produktów, oparta na umowie dwustronnej między producentem a przedsiębiorstwem skupującym.

Iście rolna definicja w kontekście producenta odzieży to nic innego jak współpraca powstała na bazie umów między OTCF a dystrybutorami i poszczególnymi sieciami retailowymi i sklepami sprzedającymi odzież pod markami 4F.

Jak wygląda kontraktacja w wykonaniu OTCF?

Jak informuje producent, kontraktacja polegała na pokazach, prezentacjach i spotkaniach indywidualnych, które zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach.

Prezentacja miała miejsce w warszawskim showroomie przy ul. Konstruktorskiej 12, a przestrzeń prezentacyjną zorganizowano na powierzchni 595 m2.

To było duże przedsięwzięcie i jestem dumny z pracy zespołu OTCF, który osiągnął spektakularny rezultat. Na wspólny sukces i rewelacyjny efekt zapracowało niemal 100 osób. Wszyscy mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywają bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Istotą tego typu spotkań jest nie tylko przedstawienie samych produktów i perspektyw biznesowych, ale również atmosfery współpracy i ducha marek, za którymi stoimy. Dziękuję całej drużynie!

Igor Klaja, prezes OTCF

Wyniki właściciela marki 4F

Firma rokrocznie odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży na poziomie kilkudziesięciu procent. W kanale hurtowym to  ponad 40 proc. w roku 2021. W Polsce umacniana jest przede wszystkim pozycja marki 4F, która systematycznie zwiększa swój udział sprzedaży również na rynkach zagranicznych. OTCF pracuje równolegle nad wzmocnieniem brandu Outhorn, którego nowa odsłona zwróciła szczególną uwagę klientów podczas tegorocznego wydarzenia. Na polskim rynku nieustannie budowana i wzmacniana jest też pozycja marki Under Armour w oparciu o globalne założenia brandu.

Oceniam bardzo wysoko potencjał wydarzeń tego typu. Dzięki relacjom nawiązanym tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni będziemy budować pozycję naszych marek zarówno w kraju, jak i na świecie przez kolejne lata. Pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy kolejnych partnerów, nowe kanały dystrybucji.

Artur Ciupka, Senior Commercial Director

Organizatorzy zapewniają, że kolejna edycja wydarzenia, podczas której zaprezentowane zostaną kolekcje wiosna-lato 2023, zaplanowana jest już na czerwiec przyszłego roku.

 

Reklama