W listopadzie pisaliśmy o debiucie Qethereal – nowej marki kawowej na polskim rynku. Na początku sprzedaż kawy ruszyła przede wszystkim za pośrednictwem sklepu internetowego oraz lokali partnerskich. Po miesiącu obecności nowej marki na rynku, Qethereal planuje rozwijać kanały online i wchodzić na kolejne rynki.
Marka Qethereal powstała jako wspólne dzieło Tomasza Weczera, pełniącego funkcję CEO, który przez szereg lat zarządzał siecią kawiarni Columbus Coffee, Michała Kiblera – pasjonata kawy, a zarazem utytułowanego baristy oraz Krzysztofa Leszczyńskiego odpowiadającego za rozwiązania IT oraz branding. Sprzedaż kawy ruszyła w listopadzie, przede wszystkim za pośrednictwem sklepu internetowego oraz lokali partnerskich.
Przeczytaj też:
W listopadzie br. na polskim rynku zadebiutował Qethereal.pl – sklep internetowy, lecz przede wszystkim kawowa marka stworzona przez spółkę Columbus Polska. Firma zajmuje się dostarczaniem wysokiej jakości kawy, a jej filozofia oparta jest na ekologicznym podejściu wspieranym przez zaawansowane technologie. Twórcy marki zapowiadają uruchomienie aplikacji sprzedażowej oraz innych rozwiązań, które mają podbić serca kawowych koneserów.
Sklep posiada w swojej ofercie certyfikowane znakami Fairtrade i Bio Organic kawy w wersjach blended oraz single origin. W przyszłości planuje wprowadzenie także kaw w kapsułkach. Z czasem swoją ofertę będzie poszerzać o akcesoria kawowe, młynki, ekspresy, mleka roślinne dla baristów, butelkowaną wodę do parzenia kawy, a także herbaty i akcesoria do ich przyrządzania. Kawy marki Qethereal kierowane są zarówno do klienta indywidualnego, ceniącego wysokiej jakości produkt oraz do rynku HoReCa, lokali stawiających na niebanalną ofertę gastronomiczną.
Źródło: informacja prasowa