Na polskim rynku kawy pojawiła się nowa marka. Od połowy listopada klienci mogą kupować produkty Qethereal – kawowej marki stworzonej przez spółkę Columbus Polska. Sprzedaż będzie rozwijana m.in. za pośrednictwem kanałów online.
Firma stawia na wysoką jakość produktów. W swojej filozofii łączy ekologiczne podejście z zaawansowanymi technologiami. Qethereal posiada w swojej ofercie certyfikowane znakami Fairtrade i Bio Organic kawy w wersji blended oraz single origin. Kawy marki Qethereal kierowane są zarówno do klienta indywidualnego, ceniącego wysokiej jakości produkt oraz do rynku HoReCa, lokali stawiających na niebanalną ofertę gastronomiczną.
Koneserzy kawy oczekują głębszych doznań
Tradycyjne rodzaje kawy nadal pozostają największą pod względem wartości częścią rynku. Świadomi konsumenci oczekują jednak czegoś więcej, niż to co one oferują. Chcą wiedzieć skąd pochodzą kupowane ziarna, jak były uprawiane, mieć szeroki wybór, jeśli chodzi gatunek czy mieszankę kawy, a przede wszystkim móc precyzyjnie dopasować ją do własnych upodobań. W odpowiedzi na te potrzeby powstała marka Qethereal, czerpiąca z wieloletnich doświadczeń jej twórców w branży kawowej i HoReCa.
Marka stawia na przejrzystość. Daje swoim klientom możliwość dopasowania kawy do własnych upodobań.
Sprzedaż online, lokale partnerskie i międzynarodowe plany
Obok Tomasza Weczera markę Qethereal tworzą: Michał Kibler, pełniący funkcję dyrektora sprzedaży, a zarazem utytułowany barista oraz Krzysztof Leszczyński odpowiadający za rozwiązania IT oraz branding. Sprzedaż kawy ruszyła w listopadzie, przede wszystkim za pośrednictwem sklepu internetowego oraz lokali partnerskich. Jej obiorcami są zarówno klienci indywidualni, jak też rynek HoReCa, sklepy stacjonarne, biura. Qethereal planuje rozwijać kanały online oraz wchodzić na kolejne rynki.
Qethereal prowadzi obecnie sprzedaż kawy ziarnistej, zarówno w mieszankach, jak i wersjach single origin. W przyszłości planuje wprowadzenie także kawy w kapsułkach oraz napoje na bazie kawy. Z czasem swoją ofertę będzie poszerzać o akcesoria kawowe, młynki, ekspresy, mleka roślinne dla baristów, butelkowaną wodę do parzenia kawy, a także herbaty i akcesoria do ich przyrządzania.
Źródło: informacja prasowa