Galerie handlowe Carrefour Polska z kolejnymi najemcami

Galerie handlowe Carrefour Polska z kolejnymi najemcami

Centra handlowe Carrefour Polska utrzymują stabilny wzrost komercjalizacji i rozszerzają portfolio o nowych najemców. Firma podsumowała ostatnie miesiące 2021 roku. 

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Jak zapewnia zarządca, w 2021 roku, pomimo utrzymania się pandemicznych obostrzeń, centra handlowe Carrefour zachowały stabilny poziom najmu i przedłużyły umowy z wieloma dotychczasowymi najemcami.

Do połowy października Carrefour Polska przedłużył już 106 umów najmu we wszystkich swoich centrach. Umowy opiewają na łączną powierzchnię 10 tys. mkw. GLA.

Odbieramy to jako wyraz szczególnego zaufania ze strony naszych wieloletnich najemców, którzy w obliczu trwającego globalnego wyzwania niezmiennie widzieli w nas bezpiecznego i sprawdzonego partnera. Najemcy mogli na własne oczy zobaczyć, jak dbamy o to, by nasze centra zachęcały do odwiedzin.

 Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour

W 2021 roku Carrefour nie tylko przedłużył wspomniane umowy najmu, lecz również podpisał 36 nowych kontraktów na łączną powierzchnię 9 000 mkw. GLA. Dzięki temu portfolio sieci wzbogaciło się o ofertę takich marek, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).

Każde nasze centrum staramy się dostosować do lokalnych potrzeb i preferencji konsumenckich, uwzględniając również interesujące naszych klientów nowości rynkowe. Przykładem realizacji tej strategii jest choćby otwarcie sklepu nowej marki HalfPrice, na debiut której czekamy w najbliższym czasie w naszym centrum w Zgorzelcu.

Ewa Karska

W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów Carrefour Polska wprowadził w swoich centrach handlowych szereg rozwiązań, które mają na celu zapewnienie jak najwyższego komfortu wizyt w obiektach. Wśród nich znalazło się m.in. zapewnienie płynu do dezynfekcji na terenie części wspólnych, możliwość zakupu maseczek ochronnych czy monitorowanie liczby wejść do centrum handlowego.

Mamy świadomość, że nikt nie może dokładnie przewidzieć wpływu pandemii na naszą branżę w najbliższych miesiącach. Niemniej ostatnie 1,5 roku potwierdziło skuteczność przyjętej przez nas strategii współpracy, opartej na elastyczności, sprawnej reaktywności i wzajemnym zaufaniu. Dzięki temu pozostajemy wiarygodnym partnerem dla naszych najemców i możemy liczyć na wzajemne wsparcie podczas tych bezprecedensowych czasów.

Ewa Karska

 

Reklama