Centra handlowe Carrefour Polska utrzymują stabilny wzrost komercjalizacji i rozszerzają portfolio o nowych najemców. Firma podsumowała ostatnie miesiące 2021 roku.
Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Jak zapewnia zarządca, w 2021 roku, pomimo utrzymania się pandemicznych obostrzeń, centra handlowe Carrefour zachowały stabilny poziom najmu i przedłużyły umowy z wieloma dotychczasowymi najemcami.
Do połowy października Carrefour Polska przedłużył już 106 umów najmu we wszystkich swoich centrach. Umowy opiewają na łączną powierzchnię 10 tys. mkw. GLA.
W 2021 roku Carrefour nie tylko przedłużył wspomniane umowy najmu, lecz również podpisał 36 nowych kontraktów na łączną powierzchnię 9 000 mkw. GLA. Dzięki temu portfolio sieci wzbogaciło się o ofertę takich marek, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).
W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów Carrefour Polska wprowadził w swoich centrach handlowych szereg rozwiązań, które mają na celu zapewnienie jak najwyższego komfortu wizyt w obiektach. Wśród nich znalazło się m.in. zapewnienie płynu do dezynfekcji na terenie części wspólnych, możliwość zakupu maseczek ochronnych czy monitorowanie liczby wejść do centrum handlowego.