JYSK rozpoczyna Black Friday i namawia do przemyślanych zakupów

JYSK rozpoczyna Black Friday i namawia do przemyślanych zakupów

W JYSK Polska Black Friday już się rozpoczął. Tegoroczna kampania obejmuje rabaty do 70% na ponad 2 tys. artykułów. Sieć zachęca swoich klientów do przemyślanych oraz bezpiecznych zakupów. Dlatego wydłużą czas promocji do 30 listopada.

Piotr Bartoszewicz, dyrektor operacyjny sprzedaży JYSK Polska, podkreśla, że w JYSK codziennie dba się o siebie nawzajem oraz o klientów. Obejmuje to również zachowanie dystansu, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Aby nasi klienci nie musieli stać w kolejce, wszystkie nasze świetne oferty są ważne przez kilka dni, mamy długie godziny otwarcia i mnóstwo produktów.  Inną opcją dostępną dla klientów, którzy wolą zachować jeszcze większy dystans i środki ostrożoności, są zakupy online w naszym sklepie na JYSK.pl.

Piotr Bartoszewicz, Dyrektor Operacyjny Sprzedaży JYSK Polska

Black Friday w JYSK. Jakie są promocje?

Promocje z okazji Black Friday w JYSK obejmą także dekoracje świąteczne – wybór jest ogromny, a rabat na nie wyniesie do 55%.

Ponadto sieć przygotowała atrakcyjne rabaty w wielu innych kategoriach:

  • Rabat do 70% na wszystkie kołdry i poduszki
  • Rabat 20-60% na wszystkie meble
  • Rabat do 70% na wszystkie ręczniki
  • Rabat do 70% na wszystkie koce i poduszki ozdobne
  • Rabat do 60% na wszystkie materace i topmaterace

JYSK zachęca do wielokrotnego wykorzystania artykułów gospodarstwa domowego

Rośnie nasza świadomość co do kwestii środowiskowych i odpowiedzialnych zakupów. Dlatego JYSK w tym roku zachęca również do przemyślanego korzystania z obniżek cenowych. Artykuły gospodarstwa domowego, poza podstawową funkcją moga być wykorzystywane przez wiele lat, w różny sposób – wystarczy trochę kreatywności domowników. 

JYSK namawia do przemyślanych zakupów podczas Black Friday. Przy odrobinie kreatywności można ponownie wykorzystać artykuł gospodarstwa domowego spisany na straty.

JYSK przygotował mini akcję edukacyjną z wybranymi influencerami, w której pokazywane są różnorodne pomysły na wykorzystanie artykułów gospodarstwa domowego.

Minimalizm i funkcjonalność to główne wyznaczniki stylu skandynawskiego. Nabywając rzeczy do domu, warto przemyśleć w jaki sposób możemy wykorzystywać różne produkty, zwłaszcza z kategorii dodatków.  Promocyjna kampania z okazji Black Friday może być dodatkową motywacją do wymiany elementów przestrzeni wokół nas i przearanżowania jej w bardziej funkcjonalny sposób.

Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska

 

Źródło: informacja prasowa

 

Reklama