Limitowana edycja kaw Starbucks® na Święta od Nestlé

Limitowana edycja kaw Starbucks® na Święta od Nestlé

W sklepach dostępne są już cztery warianty limitowanej edycji kawy Starbucks®. Tegoroczne propozycje od Nestlé to nuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte. W limitowanej edycji pojawią się: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

Kawa to nie tylko ważny element świąt, ale także doskonały pomysł na upominek. Tym bardziej świąteczna edycja pod marką Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki.

Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland, Media Expert, Neonet, Żabka.

Starbucks® Holiday Blend

Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego, które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do ekspresów kapsułkowych Nespresso.

W limitowanej edycji Starbucks® pojawią się: kawa mielona, ziarnistwa orwa dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

W limitowanej edycji kaw znaleźć można również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: Nescafé Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej jakości arabika o średnim stopniu palenia.

Świąteczna oferta kaw to najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami. Już samo wprowadzenie kaw Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. 

Agnieszka Guzik, dyrektorka Dywizji Napojów Nestlé Polska

Agnieszka Guzik z Nestlé Polska, przyznaje, że wspólny koncept Nestlé i Starbucks® został doskonale przyjęty przez konsumentów oraz rynek.

Niedawno został wyróżniony jako innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen[1], zyskując miano zwycięzcy Breakthrough Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać naszą pozycję lidera w tym obszarze.

Agnieszka Guzik

 

 

[1] Źródło: NielsenIQ Breakthrough Innovation Poland Report 2020, zwycięzca w makro kategorii: Napoje gorące.

Reklama